Eskişehir’de afet riski nedeniyle yıkımı gerçekleştirilen bir binanın bulunduğu alan, gerekli önlemler alınmadığı için çöp ve atıklarla doldu.
Yeni Mahalle Porsuk Çayı kenarında yer alan ve bir süre önce hak sahibi tarafından yıkılan binanın bulunduğu alanın zamanla kontrolsüz şekilde çöp bırakılan bir noktaya dönüştüğü görüldü. Bölge sakinleri, çevrede ciddi görüntü ve çevre kirliliği oluştuğunu ifade etti.
Mahallede yaşayan vatandaşlar, yaşadıkları sorunu defalarca muhtarlığa ilettiklerini ancak herhangi bir çözüm üretilmediğini belirtti. Sorumlu belediyenin de duruma duyarsız kaldığını iddia eden vatandaşlar, özellikle yaz aylarında çöp ve atıklar nedeniyle bölgede koku ve sinek sorunu yaşandığını dile getirdi.
Vatandaşlar, alanın temizlenmesi ve gerekli önlemlerin alınması için yetkililere çağrıda bulundu.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
CHP Eskişehir örgütünün grup toplantısı refleksi!
Tarkan Demir
Özgür Özel yalan söylemiş
Kerem Akyıl
CHP'ye muhalefet yaptırmıyorlar!
Kaan Özcan
Turizm için ortak mücadele şart
Seval Erci
Uyanınca ilk iş bunu yapıyorsanız büyük tehlikedesiniz!
Ümit Polatbaş
Sağduyu her şeyden önemli
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy