Vali Yılmaz hastanede tedavi gören öğrencileri karne gününde unutmadı

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Vali Yılmaz hastanede tedavi gören öğrencileri karne gününde unutmadı
A
a

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, hastanede tedavi gören öğrencileri ziyaret ederek karnelerini ve hediyelerini verdi.

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde tedavi gören öğrencileri ziyaret ederek karnelerini ve hediyelerini takdim etti.

Barbaros İlkokulu’nda düzenlenen karne töreninin ardından hastaneye geçen Vali Yılmaz, ESOGÜ Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi ile Prof. Dr. Sultan Durmuş Aydın Çocuk Servisi’nde tedavi gören öğrencileri odalarında tek tek ziyaret etti. Ziyarete Vali Yardımcısı Yakup Güney, Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Fethi Fahri Kaya ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın da eşlik etti.

Vali Yılmaz, öğrencilere karnelerini ve çeşitli hediyeler vererek geçmiş olsun dileklerini iletti, ailelerle de yakından ilgilendi. Hastanede eğitimlerine devam eden öğrenciler ve görev yapan öğretmenlerle de bir araya gelindi.

Ziyaret sırasında açıklamalarda bulunan Vali Yılmaz, hastane sınıflarının çocukların eğitimden kopmaması açısından büyük önem taşıdığını belirterek, “Çocuklarımız hem tedavilerini görüyor hem de eğitimlerine ara vermeden devam ediyor” dedi.

Devletin çocukların eğitimi ve sağlığına verdiği öneme dikkat çeken Yılmaz, emeği geçen öğretmenlere ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Kaynak : İHA
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...