Dizinin sadık izleyicileri sezon finalinin ardından Gezep karakterinin akıbetini konuşmaya başladı. Gazeteci Birsen Altuntaş’ın aktardığı kulis bilgilerine göre, oyuncu ile yapım ekibi arasında bir süredir devam eden bazı anlaşmazlıkların yaşandığı öne sürüldü. İddialar arasında, Onur Dilber’in senaryo ekibiyle doğrudan iletişime geçerek karakterine daha fazla sahne talep ettiği yer aldı. Bu süreç sonrası dizinin ilerleyen bölümlerinde karakterin ekran süresinin azaldığı konuşulurken, set ortamındaki bazı gerilimlerin de ayrılık kararını etkilediği iddia edildi.
Kulislerde konuşulan bir başka iddiaya göre ise sezon finali çekimleri sırasında yaşanan tartışmalar sürecin kırılma noktası oldu.
Ayrılık haberlerinin ardından oyuncu Onur Dilber de sessizliğini bozdu. Gezep karakterinin zaman içinde değişen hikâyesine dikkat çeken Dilber, karakterin ilk çizgisinden uzaklaştığını düşündüğünü ifade etti. Oyuncu açıklamasında, Gezep’in hikâyesinin yeniden güçleneceğine ve karakterin vaat edilen yolculuğunu sürdüreceğine inandığını ancak yaşanan gelişmeler nedeniyle büyük hayal kırıklığı yaşadığını belirtti. Yeni sezonda dizinin Gezep karakteri olmadan nasıl bir rota izleyeceği ise şimdiden merak edilmeye başlandı.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
Tekstil ve inşaattaki daralma kafe ve restorancı yaptı!
Tarkan Demir
Şampiyon olmak mümkün
Kerem Akyıl
Esnafın yanında olacak mı?
Kaan Özcan
Geleceğimiz bu sınavlara bağlı…
Seval Erci
Kim bu kusursuz insanlar?
Ümit Polatbaş
Böyle sezona başlanmaz
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy