Nebi Hatipoğlu’ndan Eskişehirsporlulara mesaj: “Pes etmek yok”

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Nebi Hatipoğlu’ndan Eskişehirsporlulara mesaj: “Pes etmek yok”
A
a

AK Parti Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu, Eskişehirspor’un play-off sürecinin ardından taraftarlara yönelik bir açıklama yaptı. Hatipoğlu, yaşanan hayal kırıklığına rağmen gelecek sezon için güçlü bir dönüş mesajı verdi.

AK Parti Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu, Eskişehirspor’un play-off süreci sonrası taraftarlara yönelik bir açıklama yaptı. Hatipoğlu, yaşanan hayal kırıklığının büyük olduğunu belirterek, gelecek sezon için güçlü bir dönüş mesajı verdi.

“Hayal kırıklığımız büyük”

Hatipoğlu, takımın ortaya koyduğu mücadeleye rağmen hedefe ulaşılamamasının üzüntü verici olduğunu ifade ederek, “İnsan kendi kendine sürekli ‘Daha ne yapılabilirdi?’ diye sormadan edemiyor” dedi.

“Artık önümüze bakmalıyız”

Sonucun kabullenilmesi gerektiğini vurgulayan Hatipoğlu, “Artık bu sonucu kabullenip önümüze bakmak zorundayız” ifadelerini kullandı.

“Seneye çok daha güçlü döneceğiz”

Gelecek sezon için iddialı konuşan Hatipoğlu, “Seneye çok daha güçlü ve kararlı bir şekilde hazırlanacağız. Bu işi ilk maçtan itibaren sıkı tutacağız” dedi.

“Pes etmeyeceğiz” mesajı

Açıklamasının sonunda birlik ve mücadele vurgusu yapan Hatipoğlu, “Biz düştüğünde vazgeçenlerden değil, yeniden ayağa kalkanlardanız. Pes edecek miyiz? Asla” ifadelerini kullandı.

Kaynak : HABER MERKEZİ
1000
icon
Eses 9 Mayıs 2026 19:21

Sportif başarı nasıl olsa gelir. Önemli olan ekonomik yapıyı düzeltmek. Uzun süreli başarılar için borçları ödeyip şirketleşmek şart. Yoksa çıktığımız ve çıkacağımız yerlerden çok hızlı düşeriz. Düşüşün nerede duracağını da Allah bilir.

0 0 Cevap Yaz
Bu Eskişehir haberi ilginizi çekebilir! İlginç Eskişehir haberi