Eskişehirspor’da bu sezon gösterdiği performansla dikkat çeken Akın Akman, sosyal medya hesabından bir veda mesajı yayımladı. 16 gol kaydeden Akman, kulüpteki geleceğine ilişkin ise “Yolların gelecekte yeniden kesişip kesişmeyeceğini zaman gösterecek” ifadelerini kullandı.
Sezonun sona ermesiyle birlikte açıklama yapan Akın Akman, Eskişehirspor formasını giymenin kendisi için büyük bir onur olduğunu belirterek kulüp yönetimine, teknik ekibe, takım arkadaşlarına ve kulüp personeline teşekkür etti.
Şampiyonluğu kaçırmanın üzüntüsünü yaşadığını ifade eden Akman, büyük taraftar desteğine de değinerek, “Her koşulda yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” dedi.
Akman, Eskişehirspor’a duyduğu saygı ve bağın her zaman süreceğini belirterek, kulüple gelecekte yeniden yollarının kesişip kesişmeyeceğinin zamanla netleşeceğini söyledi.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
Ahmet Ataç’ı hem soğuk kanlı hem de ateşli gördüm
Kerem Akyıl
Kenetlen Eskişehir!
Kaan Özcan
Cumhuriyeti kuran CHP yol ayrımında!
Tarkan Demir
Gençler neden yapay zekaya dert anlatıyor?
Ümit Polatbaş
Turizm için ortak mücadele şart
Seval Erci
Sağduyu her şeyden önemli
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy
