Eskişehir'de vatandaşların canını tehlikeye sokan duyarsızlık!

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehir'de vatandaşların canını tehlikeye sokan duyarsızlık!
A
a

Eskişehir Odunpazarı’nda yoğun trafikten kaçmak isteyen bir motosiklet sürücüsü, kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergâhından devam etti. O anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.

Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde trafikte yaşanan yoğunluk dikkat çekici bir görüntüye sahne oldu.

Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde meydana gelen olayda, trafikte beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergâhından devam etti.

Sürücünün kaldırım üzerinden ilerlediği anlar, o sırada bölgede bulunan bir araç içerisindeki vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.

Motosikletlinin kaldırımda bir süre ilerledikten sonra gözden kaybolduğu görüldü. Olay, çevredeki yayaların güvenliği açısından tepki çekti.

Kaynak : HABER MERKEZİ
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

Bu Eskişehir haberi ilginizi çekebilir! İlginç Eskişehir haberi