Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmından yangın çıkan belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangında otobüs kullanılamaz hale geldi.
Olay, İnönü–Kütahya kara yolu Kümbet Kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs seyir halindeyken arka bölümünde bulunan motor kısmında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Dumanı fark eden sürücü, aracı yolun sağına çekerek durdurdu ve durumu ekiplere bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Jandarma ekipleri bölgede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Yapılan çalışmalar sonucunda yangın söndürülürken, otobüsün tamamen kullanılamaz hale geldiği belirlendi.
Yangın nedeniyle kısa süreliğine ulaşıma kapanan kara yolu, ekiplerin çalışmalarını tamamlamasının ardından yeniden trafiğe açıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
Şehrin geleceği için adım atıyoruz
Tarkan Demir
Albayrak’tan 650 milyon dolarlık müjde
Kerem Akyıl
Esnafın yanında olacak mı?
Kaan Özcan
Geleceğimiz bu sınavlara bağlı…
Seval Erci
Kim bu kusursuz insanlar?
Ümit Polatbaş
Böyle sezona başlanmaz
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy