Eskişehir'de hayvanseverlerden belediyeye yeni talep

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehir'de hayvanseverlerden belediyeye yeni talep
A
a

Eskişehir'de hayvanseverler, Büyükşehir Belediyesi tarafından hizmete açılan Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi için teşekkür ederken, merkezin bulunduğu güzergâhta uyarı levhalarının artırılması ve mevcut tabelaların aydınlatılması talebinde bulundu.

Eskişehir'de faaliyet gösteren hayvanseverler, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından kente kazandırılan Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'nin önemli bir ihtiyaca cevap verdiğini belirterek belediyeye teşekkür etti. Sokak hayvanlarının daha güvenli koşullarda bakım ve tedavi hizmeti alabilmesinin memnuniyet verici olduğunu ifade eden vatandaşlar, merkez çevresinde eksik gördükleri bir konuya da dikkat çekti.
Hayvanseverler, merkezin bulunduğu güzergâhta sürücülerin daha dikkatli olması için ek güvenlik önlemlerinin alınmasını istedi.

Levha sayısının artırılması isteniyor

Eskişehir-Seyitgazi kara yolunun 10'uncu kilometresinde hizmet veren Hayvan Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi çevresindeki trafik uyarı levhalarının yetersiz olduğunu dile getiren vatandaşlar, özellikle bölgeyi sık kullanan sürücülerin merkezi fark etmekte zorlandığını belirtti.
Hayvanseverler, hem sürücü güvenliği hem de merkez çevresindeki olası risklerin azaltılması amacıyla uyarı levhalarının sayısının artırılmasının faydalı olacağını ifade etti.

Gece görünürlüğü için aydınlatma talebi

Vatandaşların dikkat çektiği bir diğer konu ise mevcut uyarı levhalarının gece saatlerinde yeterince görünür olmaması oldu. Özellikle karanlıkta levhaların fark edilmesinin zorlaştığını belirten hayvanseverler, tabelaların aydınlatılması veya reflektif özelliklerinin güçlendirilmesi gerektiğini söyledi. Bu düzenlemenin hem merkeze ulaşımı kolaylaştıracağını hem de sürücülerin bölgeye yaklaşırken daha dikkatli hareket etmelerine katkı sağlayacağını dile getirdiler.

"Kısa sürede çözüme kavuşmasını bekliyoruz"

Hayvanseverler, merkezin Eskişehir için önemli bir yatırım olduğunu vurgulayarak, küçük dokunuşlarla güvenliğin daha da artırılabileceğini ifade etti.
Merkez sorumluları ve ilgili belediye birimlerine çağrıda bulunan vatandaşlar, uyarı levhalarının artırılması ve gece görünürlüğünü sağlayacak aydınlatma çalışmalarının en kısa sürede hayata geçirilmesini beklediklerini söyledi.
 
Kaynak : OĞUZHAN ÖZKAYA
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...