Eskişehir’de Aşağı Piribeyli köylülerinden aşure ikramı

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehir’de Aşağı Piribeyli köylülerinden aşure ikramı
A
a

Eskişehir’de Aşağı Piribeyli köylüleri tarafından Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlara aşure ikram edilirken, Kerbela şehitleri dualarla anıldı.

Eskişehir’de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu. Aşağı Piribeyli Derneği tarafından organize edilen etkinlikte birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.

Kerbela şehitleri dualarla anıldı

Program kapsamında Kur’an-ı Kerim tilaveti gerçekleştirildi, Kerbela’da hayatını kaybedenler dualarla yâd edildi. Katılımcılar Muharrem ayının manevi atmosferini birlikte paylaştı.

“Birlik ve kardeşlik ayı”

Dernek Başkanı Yusuf Kara, Muharrem ayının paylaşma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirterek toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekti. Etkinlik boyunca vatandaşlara aşure ikram edilirken, katılımcılar arasında sohbet ve dayanışma görüntüleri oluştu.

Kaynak : Haber Merkezi
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...