Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı’nda, kent genelinde sunulan acil sağlık hizmetleri ele alındı. Toplantıda performans verileri değerlendirilirken, özverili çalışmalarıyla öne çıkan ambulans ekiplerine “Teşekkür Belgesi” verildi.
22-23 Haziran 2026 tarihlerinde İl Ambulans Servisi Başhekimliği koordinasyonunda gerçekleştirilen toplantıya, Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları (ASHİ) ile Sağlık Komuta Kontrol Merkezi birimleri katıldı. Görüşmelerde hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar ve gelecek dönem hedefleri masaya yatırıldı.
Toplantıda ayrıca vatandaşlardan gelen geri bildirimler doğrultusunda başarılı müdahaleleriyle dikkat çeken ekipler ödüllendirildi. Görev sırasında bir doğum vakasına hızlı ve başarılı şekilde müdahale eden Tepebaşı 2 No’lu ASHİ ile Tepebaşı 9 No’lu ASHİ ekiplerine, İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Erkan Duman tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.
Başhekim Duman, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek ekipleri tebrik etti. Toplantı sonunda, acil sağlık hizmetlerinin daha etkin ve koordineli şekilde sürdürülmesine yönelik çalışmaların devam edeceği vurgulandı.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
Tekstil ve inşaattaki daralma kafe ve restorancı yaptı!
Tarkan Demir
Şampiyon olmak mümkün
Kerem Akyıl
Esnafın yanında olacak mı?
Kaan Özcan
Geleceğimiz bu sınavlara bağlı…
Seval Erci
Kim bu kusursuz insanlar?
Ümit Polatbaş
Böyle sezona başlanmaz
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy