Eskişehir'de Acil Sağlık ekiplerine başarı ve teşekkür belgesi

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehir'de Acil Sağlık ekiplerine başarı ve teşekkür belgesi
A
a

Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı’nda, acil sağlık hizmetleri ele alındı. Başarılı müdahaleleriyle dikkat çeken ambulans ekiplerine “Teşekkür Belgesi” verildi.

Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı’nda, kent genelinde sunulan acil sağlık hizmetleri ele alındı. Toplantıda performans verileri değerlendirilirken, özverili çalışmalarıyla öne çıkan ambulans ekiplerine “Teşekkür Belgesi” verildi.

22-23 Haziran 2026 tarihlerinde İl Ambulans Servisi Başhekimliği koordinasyonunda gerçekleştirilen toplantıya, Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları (ASHİ) ile Sağlık Komuta Kontrol Merkezi birimleri katıldı. Görüşmelerde hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar ve gelecek dönem hedefleri masaya yatırıldı.

Toplantıda ayrıca vatandaşlardan gelen geri bildirimler doğrultusunda başarılı müdahaleleriyle dikkat çeken ekipler ödüllendirildi. Görev sırasında bir doğum vakasına hızlı ve başarılı şekilde müdahale eden Tepebaşı 2 No’lu ASHİ ile Tepebaşı 9 No’lu ASHİ ekiplerine, İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Erkan Duman tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.

Başhekim Duman, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarından dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek ekipleri tebrik etti. Toplantı sonunda, acil sağlık hizmetlerinin daha etkin ve koordineli şekilde sürdürülmesine yönelik çalışmaların devam edeceği vurgulandı.

Kaynak : HABER MERKEZİ
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...