Esentepespor U-11'den sezona galibiyetle veda

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Esentepespor U-11'den sezona galibiyetle veda
A
a

Esentepespor U-11 takımı, Ihlamurkentspor'u mağlup ederek sezonu muhteşem bir galibiyetle kapattı.

Esentepespor U-11 takımı, ligin kapanış haftasında Ihlamurkentspor ile karşı karşıya geldi. Sahadan harika bir futbol ve galibiyetle ayrılan genç yetenekler, sezonu muhteşem bir şekilde noktalamanın sevincini yaşadı. Maç boyunca üstün bir performans sergileyen minik kramponlar, izleyenlerden tam not aldı.Karşılaşmanın ardından yapılan açıklamada, elde edilen galibiyetten ziyade çocukların gelişim ve öğrenme sürecinin önemine vurgu yapıldı. Sezon boyunca sergilenen güzel oyun ve müthiş mücadele için tüm sporcular tebrik edildi.

Tribünde ve saha dışında takımı yalnız bırakmayan velilere teşekkür eden kulüp yönetimi, "Biz birlikte çok güzel bir aileyiz; geleceğimiz emin ellerde" mesajını paylaştı.
 
Kaynak : DUHAN BERK ÖTSUKARCI
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

Bu Eskişehir haberi ilginizi çekebilir! İlginç Eskişehir haberi