DSİ’den büyük başarı

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç DSİ’den büyük başarı
A
a

Yıldızlar Ligi kapsamında il genelinde düzenlenen Masa Tenisi müsabakalarına DSİ Bentspor da sporcularıyla mücadele etti. DSİ’nin sporcuları başarı bir performans sergileyerek ilimizi temsil etme hakkı kazandı.

Masa Tenisi Yıldızlar Turnuvası geçtiğimiz gün sona erdi. İlimizin kulüplerinden olan DSİ Bentspor da sporcularıyla organizasyonda yer aldı.Zeynep Çoban, Eylül Yılmaz, Beyza Kısa, Zeynep Nida Vardar ve Elif Sümeyye Özmen, üstün bir performans sergileyerek DSİ Bentspor’a gurur yaşattı. Sporcular, turnuvayı ilk 5 içerisinde tamamlayarak ilimizi Anadolu Yıldızlar Ligi’nde temsil etme hakkı kazandı. DSİ Bentspor’dan yapılan paylaşımda sporcular tebrik edildi.
 
Kaynak : DUHAN BERK ÖTSUKARCI
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...