Büyükşehir’in Kızları son antrenmanını yaptı

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Büyükşehir’in Kızları son antrenmanını yaptı
A
a

TFF Kadınlar 3. Ligi 8. Grup’ta yer alan temsilcimiz Eskişehir Büyükşehir Gençlik ve Spor, gerçekleştirdiği antrenman ile son çalışmasını gerçekleştirdi.

TFF Kadınlar 3. Ligi 8. Grup’ta mücadele eden Eskişehir Büyükşehir Gençlik ve Spor kadın futbol takımı, yoğun geçen sezonun son hazırlık çalışmasını tamamladı. Sahadaki disiplinli çalışmalarıyla dikkat çeken oyuncular, sezonun son antrenmanında bir araya gelerek çalışmaları noktaladı. Büyükşehir’in Kızları, antrenman sonrasında hatıra fotoğrafı çekinmeyi de ihmal etmedi. Antrenör Bahadır Aksın ve futbolcular, son maçın değerlendirmesini yaparken, gelecek dönem hedefleri için şimdiden motivasyon depoladılar.
 
Kaynak : DUHAN BERK ÖTSUKARCI
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...

Bu Eskişehir haberi ilginizi çekebilir! İlginç Eskişehir haberi