Seyitgazi’de, yağlık ayçiçeği ekiminin artırılması amacıyla yapılan toplantıda, bölge çiftçilerine TAKEP Projesi tanıtıldı. Tarım Arazilerinin Kullanımının Etkinleştirilmesi Projesi (TAKEP) çerçevesinde gerçekleştirilen etkinlikte, üreticilere yüzde 50 hibe destekli tohumluk dağıtımı yapıldı.
İlçe Ziraat Odası Başkanı Erhan Erden, projeyle ilgili yaptığı açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yürütülen "Yağlık Ayçiçeği Ekimi Yaygınlaşıyor Projesi" kapsamında ilçedeki üreticilere destek verildiğini söyledi. Erden, Tarım ve Orman İl ve İlçe Müdürlüklerine teşekkür ederek, üreticilere bereketli bir sezon diledi. Projeden çok sayıda üreticinin yararlandığı bildirildi.










Ahşabın sesine dikkat!
Ahmet Ataç’ı hem soğuk kanlı hem de ateşli gördüm
Kenetlen Eskişehir!
Cumhuriyeti kuran CHP yol ayrımında!
Gençler neden yapay zekaya dert anlatıyor?
Sağduyu her şeyden önemli
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Düşükler neden tekrarlar?
Sağlığınız için
Vatandaşları aydınlattık
Hayır, o yaşamak istiyor
