Eskişehirspor U11 Takımı'ndan Ata'ya anlamlı ziyaret

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehirspor U11 Takımı'ndan Ata'ya anlamlı ziyaret
A
a

Ankara’daki turnuva için başkentte bulunan Eskişehirspor U11 takımı, turnuva öncesinde Anıtkabir’i ziyaret ederek Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün huzuruna çıktı.

Ankara’da düzenlenen turnuvaya katılan Siyah-Kırmızılı ekibin minik futbolcuları, futbol sahasındaki mücadelelerinin yanı sıra manevi bir sorumlulukla Anıtkabir’i ziyaret etti. Ata’nın mozolesine saygı duruşunda bulunan genç sporcular hem sporcu disiplinini hem de milli değerlere olan bağlılıklarını bir kez daha gösterdi. Eskişehirspor Kulübü’nden yapılan paylaşımda, "Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ziyaret ettik" denildi.
 
Kaynak : DUHAN BERK ÖTSUKARCI
1000
icon

Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...