Bilecik'te Kurban Bayramı boyunca jandarma ekiplerinin gerçekleştirdiği denetimlerde 2 bin 291 araç kontrol edildi. Trafik kurallarını ihlal eden 31 sürücüye toplam 67 bin 76 lira ceza kesilirken, 4 araç trafikten men edildi. Bilecik'te Kurban Bayramı tedbirleri kapsamında gerçekleştirilen trafik ve asayiş denetimlerinde binlerce kişi ve araç kontrol edildi. İl genelinde yapılan uygulamalarda hem aranan şahıslar yakalandı hem de trafik ihlallerine karşı işlem uygulandı.
Bilecik İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından il genelindeki 10 ayrı uygulama noktasında gerçekleştirilen denetimlerde toplam 220 personel görev aldı. Ekipler tarafından 2 bin 727 kişi ile 2 bin 291 araç kontrol edildi. Denetimlerde çeşitli suçlardan arandığı belirlenen 3 kişi yakalanırken, hakkında yakalama ve haciz kaydı bulunan 1 araç da tespit edildi.
Trafik kurallarını ihlal ettiği belirlenen 31 sürücüye toplam 67 bin 76 lira idari para cezası uygulanırken, kurallara uygun olmadığı belirlenen 4 araç trafikten men edildi. Jandarma ekipleri, Kurban Bayramı süresince vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi.
Henüz yorum yapılmadı,
İlk Yorum yapan siz olun...
CHP Eskişehir örgütünün grup toplantısı refleksi!
Tarkan Demir
Özgür Özel yalan söylemiş
Kerem Akyıl
CHP'ye muhalefet yaptırmıyorlar!
Kaan Özcan
Turizm için ortak mücadele şart
Seval Erci
Uyanınca ilk iş bunu yapıyorsanız büyük tehlikedesiniz!
Ümit Polatbaş
Sağduyu her şeyden önemli
Ahmet D. Canoruç
Tepebaşı Belediyesi’nin iş birliği Eskişehirlileri ulaşımda rahat…
Funda Morgül
CHP’liler önce birbirini kazanabilirse sonra seçimleri de kazanab…
Meltem Karakaş
Gürhan Albayrak ve Eskişehir İçin Yeni Bir Dönem
Rifat V. Halas
Sürdürülebilir kulüp kültürü
Konuk Kalem
2023 yılında bizi neler bekliyor?
Tülin Karagöz
Düşükler neden tekrarlar?
Op. Dr. Alper Turgut
Sağlığınız için
Uzm. Dr. Burcu Aydemir Efelerli
Vatandaşları aydınlattık
M. Murat Aslan
Hayır, o yaşamak istiyor
Seda Göksoy