alexa
Eskişehirspor'a destek ol, SMS gönder

Eskişehirspor kapanıyor Nabi hocam

Videoyu Aç Eskişehirspor kapanıyor Nabi hocam
A
a

Eskişehirspor Taraftarlar Birliği Başkanı ve Taraftar Komitesi kurucu üyesi Murat Diri Giresun maçına genç kadro çıkılmasına neden olan transfer tahtasının açılmamasıyla ilgili AK Parti Eskişehir milletvekili Nabi Avcı'ya böyle seslendi.

Diri yaptığı açıklamada şunları söyledi;

"Bu hafta Eskişehirspor için çok kritik. Lafı dolandırmaya gerek yok. Kim ne derse desin sayın Nabi Avcı bu işe el atmazsa Anadolu Yıldızı yok olacak. Acilen desteğe ihtiyaç var. Dün U21 ile sahaya çıktık. Kulüp kapanıyor. Yeni stadımıza asılan TEŞEKKÜR pankartının anlamını tamamlaması için Es-Es’in yaşaması lazım. Sayın hocam Nabi Avcı çok güzel bir stadyum kazandırıldı şehrimize ancak Es-Es olmazsa o stadyum milli israf olur. Bu sıkıntılı günlerde israf haramdır vebali olur hepimize sayın hocam. Gelin el verin yaşatalım bu şanlı armayı. Nebi, Halil, Sinan, Mesut mevzusu değil bu olay. Şehrin mevzusu ve bu sıkıntıyı çözmek size yakışır. Onbinlerce insan bu hafta sizden bir haber bekliyor. Bizleri yalnız bırakmayın. Tüm emeklere yazık olur sayın hocam.."
 
1000
icon
Osman 14 Ağustos 2018 23:22

Takim sirketlesirse cozume kavusur..bakin biz samsunspor kayyuma gecerken ismail uyanik geldi ve takimi sirketlestirdi nereden nereye sizde korkmayin denetcileri is basina cagirin ve Kim ne yemisse hesabini versin takim duzluge ciksin halil baskan bence masal anlatiyor

0 1 Cevap Yaz
Haydi beyler haydi. 14 Ağustos 2018 14:56

Yıllar içinde EsEs yönetiminde görev almış 30 kişi 500 bin lira verseler para bir saatte toplanır.Bu parayı verebilecek onlarca eski yeni yönetici var.Pamuk eller cebe beyler.Sonrasında taraftar da elbette üzerine düşeni fazlasıyla her zaman ki gibi yapar.Verdiklerinizi kenara yazar sonra alırsınız.

0 4 Cevap Yaz
Ali 14 Ağustos 2018 14:23

Borç yüzünden Lisans çıjartmanakta netin nesi. Bu tff kulüblerin en başından borç yapmasını engellesin olay o aslında borç yaptıktan sonra engellemek o kulübün kapısına kilit vurmak demektir

0 0 Cevap Yaz
CEZALANDIRILIYORUZ... 14 Ağustos 2018 14:15

VERİN BÜYÜK ŞEHİRİ SİZİ SÜPER LİGE DENEN YERE GETİRELİM,BORCLARINIZIDA SIFIRLAYALIM.NE DİYORSUNUZ BEYLER BAKIN HER GÜN ÖLÜYORUZ ACABA BU GÜN SAYIN BŞKN LİSANSLARI CIKARACAKMI SPONSOR BULDUMU DAHA NELER ONUN İÇİN GELİN İKDİDARIN GÜCÜNÜ KULLANALIM BEYLER KIZMAK YOK DARILMACA YOK..SÜPER DENEN LİG'TEKİ TAKIMLARA BAKIN!!!!!!

0 2 Cevap Yaz
t.m 14 Ağustos 2018 12:41

galatasaray,fenerbahçe ve beşiktaş ında dünya kadar borcu var kimse belediye yardım etsin demiyor.

1 2 Cevap Yaz
Davet 14 Ağustos 2018 11:51

Sayın Yılmaz Büyükerşen yeniden yapılanmadan ,kurumlaşmadan bahsediyor.Sayın başkanım gel fahri başkan ol. Kulubü kurumsallaştır.Emin ol alacağın kalmaz.Kara bile geçersin.Arkanda onbilnler olacak

3 3 Cevap Yaz
Vefa 14 Ağustos 2018 11:48

Biz pek vefalı değiliz.Allah rahmet eylesin Kemal Unakıtan EsEs için neler yapmadı.Adamın ismini bir caddeye verebilirdik.

2 2 Cevap Yaz
Ali

Eskişehir taraftarı küfretti daha çok.büyükerşen e laf söyletmedi. Halada öyle sorarsan edesi siyasete alet etmeyin hoca haklı beyler.denildi hep.Akhisar belediye sporun hala süper ligde oynadığını bu senede Erzurum belediye nin süper lige dahil olduğunu düşünürsek büyükerşen in bu milletle dalga geçtiğini anlayabiliriz

2 0
YİRMİALTI 14 Ağustos 2018 11:00

BENDE SANA SESLENİYORUM EY MURAT GİT HOCA NIN ALTINDAN GİR ÜSTÜNDEN ÇIK BB YAPTIRMAYI SAĞLA BU İŞİN BAŞKA ÇIKAR YOLU YOK EL YAPIYOR BİZİM HOCA BAKIYOR ZAMANI GELİNCE BİZ DE HOCA YA BAKACAĞIZ MURAT BU İŞ TE SENİN SORUMLULUĞUN ÇOK AMA ÇOOOOK FAZLA ERZURUMUN BAŞKANI YAPIYOR YASAL KANUNİ HİÇ BİR MAHZURU YOK HOCA YA GELİNCE VAR OLMAZ BÖYLE ŞEY YASAL DEĞİLSE ELİN OĞLU DA YAPMAMALI HAYDİ GÖREYİM SENİ MURAT

2 3 Cevap Yaz
Vatandaş 14 Ağustos 2018 10:46

Yılmaz BÜYÜKERŞEN'den neden medet ummazlar? Eskişehir'de BÜYÜKERŞEN'i yere göğe sığdıramıyorlar. Eskişehir'in en zengini Büyükerşen .

4 4 Cevap Yaz
züğürtağa 14 Ağustos 2018 10:36

seneye bir alt ligin kupasını alırız şampiyonlar ligi kazanılmış gibi kutlamalar yapılır züğürt tesellisi:):):)

1 4 Cevap Yaz
REYİZ 14 Ağustos 2018 10:33

kapanabilir,belki kapanmaz,belki kapanır,bilemiycem.

1 3 Cevap Yaz
Allı turnam 14 Ağustos 2018 01:28

Recep tayyip rumuzlu arkadaş ne demek istiyorsun anlamadık.İşte böyle kalitesiz muhalefet yapa yapa şehri vetakımı getirdiğiniz nokta.Zamanında unakıtanada yapmadığınızı bırakmadınız Düşün şu şehrin yakasından artık.Zararlısınız...!

2 3 Cevap Yaz
ALİ İHSAN AKSOY 14 Ağustos 2018 00:33

belediye başkanları niye kulübümüze sahip çıkmıyorlar ... sadece kendi saltanatlarını düşünüyorlar... lafa gelince mangalda kül bırakmıyorlar ... külübümüze sahip çıkmayan başkanlara HAYIR DİYORUZ...

3 5 Cevap Yaz
Recep HABUK 14 Ağustos 2018 00:31

Bilbordlarda kimlerin resimlerini astıysanız önceliğiniz o resimdekiler olmalı,Nabi Hoca şimdimi geldi aklınıza şehire stadyum kazandıran insanlara doğru dürüst açılış yapılmadı rağmen giden vali döneminde trilyonlarca paralar temin edildi yinede kıllı bacaklı diyenlerein lehinde tezahüratlara izin verdiniz beyler,kulübü bu duruma getirenlerle taraftar kol kola aynı kişiler olduğu müddetçe takım nasıl çıkarsa çıksın netice sezon sonuç hem mali açıdan hemde sportif açıdan yine hüsran yine aynı olacak.Köklü değişim ve kurumsallaşma olmadığı sürece aynı tas aynı hamam devam edilir vesselam.

2 5 Cevap Yaz
Birkan Atasayar 13 Ağustos 2018 23:42

Bende türübün liderlerine sesleniyorum lütfen o kirli siyasi emellerinize Eskişehirsporu alet etmeyin!!

2 8 Cevap Yaz
mehmet kılınç 13 Ağustos 2018 21:21

Her şey bittide E S E S in kapanmasımı kaldı. biraz ayıp olmaz mı Beyler . . . .

5 10 Cevap Yaz
boncuk eses 13 Ağustos 2018 20:42

Eski başkanlar biraraya gelip borcu ödesinler. borcun sebebi onlar. sessizliğe gömüldüler.

2 20 Cevap Yaz
es es

arkadasim en dogruyu sen soylemissin. oraya buraya gidiliyo bence kamyoncuya da gidilmeli hoscan efendiye vicdan azabi cekiyomu acaba.

0 2
Osman Çelebi 13 Ağustos 2018 20:13

Geçmişteki yonetici-yönetim hataları 52 yıllık kulübü herkesin ve her kesimin bildiği bugüne getirdi. Son derece üzüntü verici bir durum. Suçlu arama sevdasına değiliz ama son 10 yılın yönetimlerini incelersek her şeyi görmek mümkün. Isimler yerine yöneticiler seçebilseydik bu duruma düşmezdik. Bu şehir ve bu kulüp sevdalıları her şeyin üstesinden gelir yeterki yönetenlere güvensin . Geçmişte ornekleri çoktur. Herkese selamlar saygılar.

1 9 Cevap Yaz
Recep Tayyip 13 Ağustos 2018 20:08

Nabi hocanız yıkılan eski Stadta kuşlar pislemesin diye başına baret giyer.

8 3 Cevap Yaz
Recep Tayyip 13 Ağustos 2018 20:04

Nabi hoca falan hikaye..

8 4 Cevap Yaz
Ali Rıza Kule 13 Ağustos 2018 19:36

Ben Eses taraftarıyım ve şehri ve eseri çok severim.Ancak Eses é Eskişehir in is adamları yardimci olması gerekli ve hemde zaman kaybetmeden ...Bakın ayni olay bir kaç yıl önce Kocaelispor'un başına galiba ve köklü klüp ne hallere düstü şimdi 3 lig te onuru ile şerefi ile gençlerle mücadele ediyor.Kocaelispor camiaşina tebrikler ederim .İnşallah eski güzel günlerine gençlerle döneceğine inaniyorum.Kluplerimiz alt yapıya önem vermese kotu duruma dusebilirler.Türk futbolunun geleceği alt yapıya yonelmekten geçiyor.İnşallah Eskişehirspor klübü bu sıkıntıları aşar ve hak ettiği yere gelir.Allahaısmarladık yardimciları olsun.Hepinize hayırlı geceler.Siyah Kırmızı Anadolu yildizı En Büyük Kırmızı Simsekler Es Es Es Ki Ki Ki Eski Eski Es. ....

3 5 Cevap Yaz
Fatih 13 Ağustos 2018 19:22

Müjdeli haber bekliyoruz .Es Es olmazsa Eskişehir eksik olur. Sehri idare edenler bunu gormeli

1 5 Cevap Yaz
Mehmet Akın 13 Ağustos 2018 19:00

Türkiye'nin her yerine stad yapıldı zaten. Eskisehire ayrı bir şey mi yapıldı? Ayrıca kendi ceplerinden mı yaptılar? Nabi Avcı kendisi cebinden mı verdi acaba

10 6 Cevap Yaz
Emre

Sen eses'e kendi paranla futbolcu alsana

3 2
Zaferbey26 13 Ağustos 2018 18:33

Bunların ağzına bakarak kulüp kurtulmaz, ne zaman siyaset spordan elini çeker futbolumuz o zaman kurtulur.

2 12 Cevap Yaz
Emre 13 Ağustos 2018 17:56

Bagis yapilmasina karsiyim ama sponsor bulunabilir.

2 6 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat