alexa
Fast Express tepe banner kampanya 2

Eskişehirspor ile bir ilk yaşanacak!

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehirspor ile bir ilk yaşanacak!
A
a

Passolig ile Eskişehirspor Kulübü arasında bir süredir devam eden kriz sonuçlandı. Eskişehirspor taraftarları yeni sezonda bir ilke daha imza atacak ve 2. Lig’de maçlara Passolig ile girecek.

Ercan Kardeşler Kuyumculuk
Eskişehirspor ve Passolig arasında günlerdir devam eden kriz sona erdi. TFF 2. Lig’de Passolig uygulaması olmamasına rağmen, geçmiş yıllarda yapılan ve 2025 yılına kadar devam eden sözleşme yüzünden, Eskişehirspor taraftarları 2021-2022 sezonunda da maçlara passolig ile girmek zorunda kalacak. Eskişehirspor yönetiminin, bankayla yaptığı görüşmeler sonunda anlaşmaya vardığı, yeni sezon geçerli olacak kombine ve bilet fiyatlarının ise önümüzdeki günlerde açıklanacağı bildirildi. Ligde normal şartlarda kağıt bilet geçerli.

 
Kaynak : Anadolu Gazetesi
Ariman web reklam 2
1000
icon
es esli 28 Ağustos 2021 15:22

Hırsız deyince akla kim gelir.kulubun parasını cebine atan şerefsizler gelir

0 1 Cevap Yaz
es esli 28 Ağustos 2021 15:20

2 lig de paso lig yoksa bu nedir hangi banka hangi kişi imza attı ne demek 2025 aciklayin

0 0 Cevap Yaz
Basri 27 Ağustos 2021 13:15

TFF 2.Lig takımlarını seyirci toplamının bile bize yetişemeyeceği bir zamanda yapılan uygulamanın Es Es seyircisini kullanmaktan öte bir düşünce olamdığı bir gerçek. TFF 2.lig e düşen takımın yabancı oyuncusunun bile sözlşmesinin fesih edildiği kuralının olduğu bir ortamda düşen takımın passo kart uygulamasının devam ettirilmesinin anlamı olduğuna inanmıyorum. Biz iyi-kötü gün demeden nasıl ES ES imizin yanındaysak yöneticilerinde bizim yanımızda olmaları gerekirdi. Bir ders te biz verelim ES ES e gönül veren taraftarlar olarak, TFF de işin ciddiyetini anlasın takamımızın yanlız olmadığını bilsin artık. Passo kartlarımız YENİLEMEYELİM ve maçlara girmeyelim. Buraya DİKKAT!!! Maçlara gitmeyelim demiyorum stadyuma girmeyelim ve stad dışında toplanarak tezahuratımızı yaparak takımımızı destekleyelim.

0 11 Cevap Yaz
Pazarcı Refik 27 Ağustos 2021 12:32

La arkadaş takımın 2.lige dusmiyecegi garantimiydi hangi akılla kim imzaladı bu anlaşmayı biri çıksın açıklasın şeffaf olun artık yeterrrrr bıktık!

0 8 Cevap Yaz
Yorumcu.. 27 Ağustos 2021 11:11

Artık seyircide bulamazsınız... Ttf uyuyormu ?

0 11 Cevap Yaz
Ekici 27 Ağustos 2021 10:48

Ne oldu sözleşmeye bakacaktınız bakmadan nasıl kabul edersiniz, sözleşmeyi okumadan kabul etmemelisiniz. Asla pasolige para yatırmam.

1 3 Cevap Yaz
Ekici

Turnikeler deki sisten güye lafa göre onlarınmışmış peki nerede yazıyor kayıp sözleşme güya kayıp neye göre karar veriyorsunuz ne iş bu işin içinde ne var?

0 3
Redkit 27 Ağustos 2021 10:26

Ne çektik ve eski yönetimlerin yonetimsizliginden taraftarın suçu ne arkadaş bide passolig vizeleme parasımi vericez

0 10 Cevap Yaz
Zippo 27 Ağustos 2021 10:01

Lojistikci pancarci alamancidan miras bunlar biz daha cok çekeriz

1 11 Cevap Yaz
Ekici

bu yyönetimdeki 5 kişininde katkısı yok mu? Eldeki kadroyu ve kaliteli hocayı gönderen yönetimden 5 kişi yine bu yönetimde ve aynı kafayla başarılıyız devam ediyoruz dedi 90+3 te duymadınız mı?

0 5
messinin eniştesi 27 Ağustos 2021 09:51

"Eskişehirspor yönetiminin, bankayla yaptığı görüşmeler sonunda anlaşmaya vardığı," bu bir anlaşma değil taviz

0 10 Cevap Yaz
iyide 27 Ağustos 2021 09:36

bu anlaşmaları yapanlar yatacak yeriniz yok......

0 7 Cevap Yaz
Ekici

Anlaşmanın ne olduğunu bilmiyoruız sözleşme kayıp dediler pasoligten istedik onlarda da güye yok denmiş peki bilinmeyen sözleşmeye göre neyi nasıl niçin ne amaçla kabul ederler?

0 5
Hint Fukarası 27 Ağustos 2021 08:20

Passolig denilen karta bir ücret ödeniyorsa evet bu ligte bir ilk !!!!!

0 9 Cevap Yaz
Yaziklar olsun 27 Ağustos 2021 08:18

Allah sizi bildigi gibi yapsin bu eski yonetimlerden kim ne zaman hesap soracak???

0 7 Cevap Yaz
kamil çelebi 27 Ağustos 2021 08:14

Bukadar uzun süreli sözleşmeyi hangi mantıkla yapmışlar anlam vermek zor

0 9 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat