alexa
Fast Express tepe banner kampanya

Eskişehir halkına Büyükerşen'den mesaj var

Videoyu Aç Eskişehir halkına Büyükerşen'den mesaj var
A
a

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, sosyal medya hesabından yayınladığı video ile Eskişehir halkına mesaj verdi

Eskişehir son dakika haberi: Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, sosyal medya hesabından yayınladığı video ile Eskişehir halkına mesaj verdi.
Yılmaz Büyükerşen'in video mesajı şu şekilde:

"Sevgili yurttaşlarım, ülkemizde Covid-19 salgını her geçen gün daha fazla yayılırken, bu sürecin en az kayıtla atlatılması için büyük özveri ile çalışan herkese minettarım.
Başta Cumhuriyetin ve bilimin ışığında yetişmiş doktorlarımız olmak üzere, tüm sağlık çalışanlarımıza gönülden teşekkür ediyorum.
Sizlerin yoğun emekleriniz ve çabalarınız bu ortak mücadelemizde bizlere de güç veriyor.
Sağlık personellerimizin yanı sıra, Covid-19'a karşı verilen mücadelede yer alan tüm belediye personellerine, kamu çalışanlarına, eczacılara ve kişisel sorumluluklarını özenle ve dikkatle yerine getiren tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum.
Hepiniz sağlıklı kalın."

 
Kaynak : Anadolugazetesi.com
1000
icon
Gülderen 8 Nisan 2020 23:30

Başkanım niye eskişehir de sıkı önlemler alınmıyor 65 yaş üstü ve 20 yaş altı hep dışarıda iş yerlerinde dezenfekte edilmiyor kontrolü sizin sağlamanız gerekir çünkü salgının şakası yok eskişehir halkı ciddiyetini farkında değil lütfen sizden ricam sıkı denetim

0 0 Cevap Yaz
Sıddık 1 Nisan 2020 06:09

Su, suu, suuu.

0 3 Cevap Yaz
galip 1 Nisan 2020 01:49

sayın hocam şebeke suyu zammnızı geri çekmenizi bekliyoruz. ayrıca asfalt parası emlek vergisi çöp vergileri gibi öteleme ve indirim uygun olacaktır. park bahçe aydınlatma ve benzeri sarf giderlerinden tasarruf buradan vb gelen gelirleride muhtaç eskişehirlilere kanalize etmeniz isabetli olabilir.

2 3 Cevap Yaz
Cengiz 1 Nisan 2020 00:28

Suya ihtiyacımız var sular ucuzlamalı zaten gelirimiz kalmadı suyumuz bari olsun

1 4 Cevap Yaz
Fehmi 31 Mart 2020 22:23

Eve bugun su yuledim yimiliram vardi 3 ton su emekliyim birde yaslilari soran yok Ben 66 yasindayim eve kapandik dedin varmi diye soran yok

0 3 Cevap Yaz
Gülçin 31 Mart 2020 20:19

Her şehir yardım bağışları yaparken Eskişehirde ses yok. Neden? Yardımlar niye yapılmıyor

1 5 Cevap Yaz
Nusret 31 Mart 2020 16:55

Hocam şu su fiyatında da bı değişiklik olsa çok iyi olur insanlar duş almıyor su bitecek diye şu zorlu günlerde de şu konuyu bı düşünseniz insanların buna ihtiyacı var..

2 14 Cevap Yaz
Mehmet ilhan 31 Mart 2020 15:28

Sayın başkan şuan en büyük ihtiyaç su hem Kalabak suyu hem şebeke suyu eğer suda indirim yapmazsanız insanlar bu virüse yenik düşer ler lütfen dikkatle alırsanız bu virüsün Yok edilmesinde sizinde katkınız olsun insanlar su pahalı diye icemiyorlar kullanmıyorlar lütfen insanlık adına sizden suda indirim saygılarımla

2 18 Cevap Yaz
ömer 31 Mart 2020 14:23

belediye suya indirim yapmalı virüs sebebi ile işssiz kalan insanlara gıda yardımı nakit desteği ve ücretsiz su vermelidir sosyal belediyecilik lafla değil icraat ile olur , sosyal demokrat büyükerşen den bunları bekliyoruz

7 19 Cevap Yaz
ömercik

belediye gıda yardımı, nakit desteği sağlayacaksa, hükümet ne yapacak? a hükümet zaten iban atıp para istiyordu vatandaştan, doğru...

13 6
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat