Eskişehirspor’da bir sezon forma giyen 26 yaşındaki defans oyuncusu Talha Özler, kulübe veda etti. Tecrübeli oyuncu, yayımladığı mesajla siyah-kırmızılı camiaya teşekkür ederek ayrılığını duyurdu.
Sezonu 28 maçla tamamlayan Talha Özler, Eskişehirspor formasıyla geçirdiği sürede büyük bir gurur yaşadığını belirterek, “Bu formayı terletmekten ve bu büyük camianın bir parçası olmaktan gurur duydum. Bana güvenen başkanımıza, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve her zaman yanımızda olan büyük Eskişehirspor taraftarına teşekkür ederim. Birlikte unutulmaz anılar ve güzel mücadeleler yaşadık” ifadelerini kullandı.
Özler, mesajında Eskişehirspor’a bundan sonraki süreçte başarılar dileyerek kulüpten ayrıldı.