Hamamyolu girişinde bulunan dubalardan birinin kırık halde durduğu görüldü. Vatandaşlar, uzun süredir aynı şekilde bekleyen dubanın yenilenmesini istiyor.
Araç geçişleri ve yoğun kullanım nedeniyle zarar gördüğü düşünülen dubanın çevresindeki görüntünün kent estetiğine yakışmadığını belirten vatandaşlar, bakım çalışmalarının yapılmasını talep etti.
Özellikle yaya ve araç trafiğinin yoğun olduğu bölgelerde bu tür ekipmanların düzenli olarak kontrol edilmesi gerektiği ifade edildi.