Eskişehirspor’da olağan mali genel kurul yarın gerçekleştirilecek. Saat 17.00’de Hasan Polatkan Kültür Merkezi’nde yapılacak genel kurula 634 delegenin katılma hakkı bulunuyor.
Genel kurulun ilk toplantısında en az 318 delegenin hazır bulunması gerekiyor. Çoğunluğun sağlanamaması durumunda toplantı ertelenecek.
Bu durumda mali genel kurul, 3 Temmuz Cuma günü aynı yer ve saatte yeniden yapılacak. İkinci toplantıda ise çoğunluk şartı aranmayacak.