Ankara’da düzenlenen turnuvaya katılan Siyah-Kırmızılı ekibin minik futbolcuları, futbol sahasındaki mücadelelerinin yanı sıra manevi bir sorumlulukla Anıtkabir’i ziyaret etti. Ata’nın mozolesine saygı duruşunda bulunan genç sporcular hem sporcu disiplinini hem de milli değerlere olan bağlılıklarını bir kez daha gösterdi. Eskişehirspor Kulübü’nden yapılan paylaşımda, "Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü ziyaret ettik" denildi.