Eskişehirspor'un her yıl düzenlemekle yükümlü olduğu Olağan Mali Genel Kurul Toplantısı, yeterli çoğunluk sağlanamadığı için ertelendi.
Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde yapılması planlanan genel kurulun gerçekleştirilebilmesi için 657 delegeden en az 328'inin salonda hazır bulunması gerekiyordu. Ancak toplantıya yalnızca 42 delege katılınca çoğunluk sağlanamadı ve genel kurul ileri bir tarihe bırakıldı.
Kulübün mali tablosunun ve güncel borç durumunun açıklanacağı Olağan Mali Genel Kurul, 3 Temmuz Cuma günü saat 17.00'de yine Hasan Polatkan Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Bu toplantıda çoğunluk şartı aranmayacak ve gündem maddeleri görüşülerek karara bağlanacak.