Emniyet Genel Müdürlüğü, Eskişehir’de yaşanan trafik kuralı ihlallerine ait güvenlik kamerası görüntülerini paylaşarak sürücülere önemli uyarılarda bulundu. Paylaşılan görüntülerde kırmızı ışık ihlali, yayaya yol vermeme ve yasak dönüş gibi tehlikeli davranışlar yer aldı.
Emniyet Genel Müdürlüğü'nün resmi sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, Eskişehir'in yoğun cadde ve sokaklarında kaydedilen trafik ihlallerine dikkat çekildi. Vatandaşların trafik kurallarına uymasının hayati önem taşıdığı vurgulanan paylaşımda, "Trafikte ihlal edilen her kural, telafisi mümkün olmayan sonuçlara yol açabilir. Acele ederek kazanmaya çalışılan birkaç saniye, bir ömre mal olabilir" ifadelerine yer verildi.
Paylaşılan görüntülerde sürücülerin kırmızı ışık ihlali yaptığı, yayalara geçiş hakkı tanımadığı ve dönülmesi yasak noktalardan dönüş yaptığı anlar yer aldı. Emniyet yetkilileri, trafik güvenliğinin ancak kurallara uymak, dikkatli olmak ve trafikte karşılıklı saygı göstermekle sağlanabileceğini belirterek, sürücüleri daha duyarlı olmaya çağırdı.