Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (ESKİ), İnönü ilçe merkezinde yürüttüğü altyapı çalışmalarıyla içme suyu sistemini güçlendirdi.
Gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında mevcut içme suyu deposuna ek olarak 25 metreküplük yeni bir depo hizmete alındı. Ayrıca 110 milimetre çapında polietilen borular kullanılarak 450 metre uzunluğunda terfi hattı imalatı yapıldı.
Proje çerçevesinde 75, 110 ve 160 milimetre çapındaki borularla toplam 1170 metre uzunluğunda yeni içme suyu şebeke hattı inşa edildi. Böylece ilçenin içme suyu iletim kapasitesi artırılırken, altyapının daha dayanıklı ve sürdürülebilir hale getirilmesi sağlandı.
ESKİ yetkilileri, kent genelinde altyapı yatırımlarının aralıksız sürdüğünü belirterek, vatandaşların sağlıklı ve kesintisiz içme suyuna erişimi için çalışmaların devam edeceğini ifade etti.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce ise suyun temel bir yaşam ihtiyacı olduğunu vurgulayarak, ilçelerde ve kırsal mahallelerde güçlü altyapı yatırımlarının süreceğini belirtti.