×

Eskişehir’de yükümlülere uyuşturucuyla mücadele semineri

Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında denetimli serbestlik yükümlülerine yönelik farkındalık semineri düzenledi.

Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında denetimli serbestlik yükümlülerine yönelik farkındalık semineri düzenledi.

Müdürlük tarafından yürütülen çalışma, bağımlılıkla mücadelede bilinç düzeyini artırmayı ve yükümlülerin topluma yeniden kazandırılmasını hedefledi. Programda uyuşturucu maddelerin bireysel ve toplumsal zararları, bağımlılık süreci ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının geliştirilmesi gibi konular ele alındı.

Uzman eğiticiler tarafından verilen seminerde, bağımlılıkla mücadelenin yalnızca bireysel değil, aynı zamanda toplumsal bir süreç olduğu vurgulandı. Katılımcıların bilinçlenmesini amaçlayan etkinliğin, denetimli serbestlik sürecine katkı sunacağı ifade edildi.