Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde trafikte yaşanan yoğunluk dikkat çekici bir görüntüye sahne oldu.
Mustafa Kemal Atatürk Caddesi üzerinde meydana gelen olayda, trafikte beklemek istemeyen bir motosiklet sürücüsü kaldırıma çıkarak yoluna yaya güzergâhından devam etti.
Sürücünün kaldırım üzerinden ilerlediği anlar, o sırada bölgede bulunan bir araç içerisindeki vatandaş tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Motosikletlinin kaldırımda bir süre ilerledikten sonra gözden kaybolduğu görüldü. Olay, çevredeki yayaların güvenliği açısından tepki çekti.