×

Eskişehir'de seyir halindeki belediye otobüsü kül oldu

Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmında yangın çıkan belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangında can kaybı ya da yaralanma yaşanmazken, araç tamamen kullanılamaz hale geldi.

Eskişehir’de seyir halindeyken motor kısmından yangın çıkan belediye otobüsü, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangında otobüs kullanılamaz hale geldi.



Olay, İnönü–Kütahya kara yolu Kümbet Kavşağı yakınlarında meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 26 GA 269 plakalı Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs seyir halindeyken arka bölümünde bulunan motor kısmında henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.



Dumanı fark eden sürücü, aracı yolun sağına çekerek durdurdu ve durumu ekiplere bildirdi. İhbar üzerine bölgeye Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Jandarma ekipleri bölgede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekipleri alevlere müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Yapılan çalışmalar sonucunda yangın söndürülürken, otobüsün tamamen kullanılamaz hale geldiği belirlendi.

Yangın nedeniyle kısa süreliğine ulaşıma kapanan kara yolu, ekiplerin çalışmalarını tamamlamasının ardından yeniden trafiğe açıldı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.