×

Eskişehir'de saksılar izmarit kutusuna döndü

Kent merkezinde bulunan bazı saksıların çöp ve sigara izmaritleriyle dolması dikkat çekti. Bitkilerin bulunduğu alanların zamanla atık bırakılan noktalara dönüşmesi tepki topladı.

Kent merkezindeki bazı noktalarda yer alan saksıların içerisine atılan çöpler ve sigara izmaritleri kötü görüntü oluşturdu. Bitkilerin büyük bölümünün kuruduğu gözlendi.

Saksıların çevresinde biriken atıkların hem çevre kirliliğine hem de kent estetiğine zarar verdiği ifade edildi. Görüntü kirliliği vatandaşların tepkisini çekti.

Bölgeden geçen vatandaşlar, özellikle yoğun kullanılan yaya alanlarındaki saksıların korunması ve düzenli bakım yapılması gerektiğini belirtti.