Sivrihisar ilçesinde faaliyet gösteren bir maden ocağındaki taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.
Sivrihisar ilçesinde bulunan Böğürtlen Mahallesi'nde maden ocağında kaza meydana geldi. Edinilen bilhilere göre, demir platformun üzerinde çalışan işçiler Nihat E. (27) ile Bekir A. (52) dengesini kaybederek taş kırma kuyusuna düştü. İşçilerin yaralanması üzerine 112 Acil Servis ve itfaiye ekiplerine ihbarda bulunuldu. Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi ambulansla hastaneye kaldırıldı.
Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.