×

Eskişehir'de maden ocağında facianın eşiğinden dönüldü

Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bir maden ocağında meydana gelen iş kazasında, taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı. Yaralı işçilerin hastaneye kaldırıldığı ve sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Sivrihisar ilçesinde faaliyet gösteren bir maden ocağındaki taş kırma kuyusuna düşen 2 işçi yaralandı.

Sivrihisar ilçesinde bulunan Böğürtlen Mahallesi'nde maden ocağında kaza meydana geldi. Edinilen bilhilere göre, demir platformun üzerinde çalışan işçiler Nihat E. (27) ile Bekir A. (52) dengesini kaybederek taş kırma kuyusuna düştü. İşçilerin yaralanması üzerine 112 Acil Servis ve itfaiye ekiplerine ihbarda bulunuldu. Bölgeye gelen itfaiye ekiplerinin çalışması sonucu kuyudan çıkarılan 2 işçi ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.