Eskişehir’de 21 Haziran Dünya Yoga Günü kapsamında düzenlenen etkinlikte katılımcılar, sağlıklı ve aktif yaşam için yoga yaptı.
Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlikte, farkındalık oluşturmak ve sağlıklı yaşam bilincini artırmak amacıyla bir araya gelen vatandaşlar, eğitmenler eşliğinde yoga hareketleri gerçekleştirdi.
Açık havada düzenlenen etkinlik, renkli görüntülere sahne olurken katılımcılar hem spor yapmanın hem de doğayla iç içe olmanın keyfini yaşadı. Yoga uygulamalarının ardından etkinlik sona erdi.