Ülkü İlkokulu Rehberlik Servisi ve Okul Aile Birliği iş birliğiyle, anne-çocuk arasındaki bağı güçlendirmek amacıyla 6 hafta süren “Oyun Atölyesi” gerçekleştirildi. Drama sınıfında düzenlenen etkinliğe 12 anne katıldı.
Atölye kapsamında anneler, oyun temelli drama etkinlikleriyle hem keyifli vakit geçirdi hem de çocukluklarında oynadıkları sokak oyunlarını yeniden hatırlama fırsatı buldu. Katılımcılar, bu oyunların günümüzde çocuklarıyla birlikte de oynanabileceğini görerek önemli bir farkındalık kazandı.
Etkinlik süresince paylaşılan deneyimler ve yaşanan etkileşimler, aile içi iletişimi güçlendirirken okul-aile iş birliğine de katkı sağladı.