Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından şehit yakınları ve gazilerin sosyal yaşamlarını desteklemek amacıyla Anıt Park’ta yapımı sürdürülen sosyal tesis projesinde sona yaklaşıldı.
Fen İşleri Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen projede fiziki gerçekleşme oranının yüzde 90 seviyesine ulaştığı bildirildi. Kısa süre içinde tamamlanarak hizmete açılması planlanan tesisin, şehit yakınları ve gazilere modern ve işlevsel bir kullanım alanı sunacağı belirtildi.
Proje kapsamında Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesindeki Şehit Aileleri ve Gaziler Koordinasyon Birimi ile Türkiye Muharip Gaziler Derneği ve Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği için özel çalışma alanları oluşturuluyor.
Toplu taşıma duraklarına yakın konumuyla dikkat çeken tesisin içerisinde dernekler için ofisler, başkanlık odaları, toplantı salonları ve ortak kullanım alanlarının yer alacağı ifade edildi. Tesisin Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından işletileceği öğrenildi.