Masa Tenisi Yıldızlar Turnuvası geçtiğimiz gün sona erdi. İlimizin kulüplerinden olan DSİ Bentspor da sporcularıyla organizasyonda yer aldı.Zeynep Çoban, Eylül Yılmaz, Beyza Kısa, Zeynep Nida Vardar ve Elif Sümeyye Özmen, üstün bir performans sergileyerek DSİ Bentspor’a gurur yaşattı. Sporcular, turnuvayı ilk 5 içerisinde tamamlayarak ilimizi Anadolu Yıldızlar Ligi’nde temsil etme hakkı kazandı. DSİ Bentspor’dan yapılan paylaşımda sporcular tebrik edildi.