Hentbol Kadınlar Süper Ligi’ne bu sezon ayak basarak ilk defa mücadele eden Odunpazarı Spor Kulübü, tribünlerden beklediği desteği bir türlü bulamadı. Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt ve Odunpazarı Spor Kulübü’nün yöneticileri maçları kaçırmazken Eskişehir halkının maçlara olan ilgisi oldukça azdı. Erkekler Süper Ligi’nde ilimizi temsil eden Mihalıççık Belediyesi’nin karşılaşmaları da yeteri kadar ilgi görmedi. Sporcular her maç kendilerini destekleyen taraftarları görmek için tribünlere baksa da sayı neredeyse hiç artmadı. Rakip takımların iç saha maçlarında taraftar baskının oldukça etkili olduğunu gören temsilcilerimiz gelecek sezon tribünlerin daha kalabalık olmasını ümit ediyor.