Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Eskişehir Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği Başkanlığına seçilen Adnan Karamanlı ve yeni yönetimine hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Eskişehir Esnaf Odaları Birliği hizmet binasında gerçekleşen ziyarette Başkan Ünlüce’ye Büyükşehir Belediyesi bürokratları eşlik etti. Görüşmede kent ekonomisinin gelişimi, esnafın beklentileri ve yerel yönetimlerle meslek odaları arasındaki iş birliği olanakları ele alındı.
Esnaf ve sanatkârların Eskişehir’in ekonomik ve sosyal yaşamındaki önemine dikkat çeken Başkan Ünlüce, yeni yönetime görevlerinde başarılar diledi. Ünlüce, Büyükşehir Belediyesi olarak esnafın yanında olmaya devam edeceklerini ve kente değer katacak projelerde iş birliğini sürdüreceklerini ifade etti.
Esnaf Odaları Birliği Başkanı Adnan Karamanlı ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, esnafın sorunlarının çözümü ve kent gelişimi için yerel yönetimlerle iş birliğinin önemine vurgu yaptı.