alexa
Fast Express tepe banner kampanya 2

Öz kaynaklarımızla bir takım kurduk

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Öz kaynaklarımızla bir takım kurduk
A
a

Es Es’te Başkan Mehmet Şimşek Esgroup Spor Servisi’ne konuştu. Serbest kalan oyuncuları takıma geri kazandıramadıklarını belirten Şimşek, “Kendi öz kaynaklarımızla bir takım kurduk. Genç bir kadroyla yola çıkıyoruz. İşimiz kolay olmayacak” ifadelerini kullandı

Ercan Kardeşler Kuyumculuk
Eskişehirspor'dan gidenler dönmüyor
Transfer tahtasının kapalı olmasının yanı sıra, sözleşmesi sona eren veya alacakları ödenmediği için serbest kalan oyuncuların takıma geri dönmemesi nedeniyle altyapıdan A takıma alınan yeni oyuncularla birlikte genç bir kadroyla yola devam etmek zorunda kalan Eskişehirspor’u, yeni sezonda bir hayli zor günler bekliyor.
Esgroup Spor Servisine konuşan Başkan Mehmet Şimşek yaptığı açıklamada ellerinde genç fakat sahada mücadeleyi bırakmayacak bir takım olduğunu ifade etti. Şimşek, “Kulübün içinde bulunduğu şartlar, transfer tahtasının açılamaması, sözleşmesi biten ve alacağı ödenmediği için serbest kalan oyuncular bir bir yuvadan uçtu. Tüm çabamıza rağmen oyuncuları takıma geri kazandıramadık” dedi
Başkan Mehmet Şimşek, “Bizden alacakları paranın daha azına başka kulüplere giden oyuncularımız oldu. İyi rakamlar teklif etmemize rağmen bunu kabul etmeyip, Eskişehirspor’dan adeta kaçan oyuncular oldu. Oyuncular bu duruma nasıl geldi, Eskişehirspor’dan bu kadar nasıl nefret ettiler anlamış değilim” ifadelerini kullandı. 

Genç ve koşan bir takım
“Sahada koşan, son ana kadar mücadeleyi bırakmayan bir takım olacağımıza inanıyorum” diyen Şimşek, “Henüz yeterli tecrübeye sahip olmayan gençlerimiz, tecrübe kazandıkça daha iyi olacak. Şu anda güçsüzler ama güçlendikçe daha iyi olacaklar. Şehir olarak sahipsiz şehir olmamıza rağmen, taraftarlarımızla birlikte bu sezon zoru başarmaya çalışacağız” ifadelerini kullandı.

Terk etmeyen oyuncularımız da var!
Şimşek, “Sonuçta arma ve formayı terk etmeyen oyuncularımız, altyapıdan A taktıma alınan yeni genç oyuncularla birlikte oluşan takımımızla lige başlayacağız. İşimizin zor olduğunu biliyoruz. Kolay bir sezon olmayacak. Teknik kadromuz ve oyuncularımız yıllar sonra düştüğümüz 2. Lig’de onur mücadelesi verecek” şeklinde konuştu.

 
Kaynak : Anadolu Gazetesi
Ariman web reklam 2
1000
icon
ESESLİ 31 Ağustos 2021 12:28

O ZAMAN3. LİG HAZIRLANIN BİR YÖNETİM DAHA BULURSUNUZ PARA YOK PUL YOK

0 2 Cevap Yaz
Malubiyette tecrübe.... 29 Ağustos 2021 18:33

Başarıya aç gençler, kesintisiz malubiyet tecrübesi olanlardan iyidir

1 0 Cevap Yaz
Nokta 29 Ağustos 2021 13:53

5li cete 6li cete öldüremez simsekten sonra sıra kimde

1 2 Cevap Yaz
pompeo

sirada blue bnck var ... berber de olabilir .. ikisinden biri iste ..

0 0
barış çetin 28 Ağustos 2021 09:28

AKP nin il yöneticisi başkan meclis üyesi 2.başkan.Gidin hükümete kurtarın Es es i .Yoksa niye geldiniz oraya.

0 5 Cevap Yaz
Ezeli ES-ES'li 28 Ağustos 2021 09:11

2021-2022 sezon sonu puan durumu: Eskişehirspor sonuncu sırada yediği gol sayısı:100 şimdiden geçmiş ola.

1 5 Cevap Yaz
Orhan 28 Ağustos 2021 08:53

Başkanlık sırası kimde

0 5 Cevap Yaz
Dogrucu DAVUT 28 Ağustos 2021 00:36

sıyaset bır kulubun ıcıne gırdıyse o klulp bıtmıstır

0 8 Cevap Yaz
Ekici 27 Ağustos 2021 20:15

Ayrıca öz kaynaklarla takım kurduk diye bir icraat olamaz o takım zaten var beceriksizliklerini bi iş yapmış hem de iyi iş yapmış gibi anlatıyorlar.

1 10 Cevap Yaz
AtYalani

Ozkaynagindan futbolculari kacirmissin elinden(ki ahim sahim futbolcu degiller!) birde icraat yapmis gibi anlatiyorsun. Cocuklar guvensizlik nedeni ile kactilar! Baska takima gittiler degil gercegi kactilar! Herkesin isi siyaset olmus kimse beceremedim demiyor. Beceremeyeceginiz zaten belliydi amaciniz ne belli degil. Futbolcularin niye gittigini anlayamamis, anlayacak cap yok demek ki. Vah Eses’in haline kimlere oyuncak oldu. Birakin millet salak yerine koymayi, kayyum gelseydi belki hesap sorulurdu. Ha Mustafa ha sen birbirinizden farkiniz yok, ayraniniz yok icmeye… Neyse sende tadini cikar Eses e baskanlik yaptim dersin belki siyasette onunu acar, hadi bol sans!

0 4
Göktan 27 Ağustos 2021 17:16

Iyi rakamlar teklif ettik daha az paraya başka takım Lara gitti ler diyorsun. Sana güvenmiyorlar ki. Ben vermeyecekten sonra 1 milyon da teklif ederim. Güvenmelerini istiyorsan boş söz değil önce eski alacak larını öde sonra teklif yap bak nasıl kalıyor lar. Insanlar boş vaad değil icraat istiyor. Ver paralarını kalsın lar. Para yok diyorsan ortaya hiç çıkmayacaktın

1 21 Cevap Yaz
Deli Ruhi 27 Ağustos 2021 17:13

Eskişehirspor tarihinin Beceriksizlik ve başarısızlıkta tarihine geçmiş eski yönetimin 5 adamını bu yönetime alarak mı 2.ligde mücadele edip düşmeyeceğiz. Nerde yeni yüzler nerede başarıyı getirecek insanlar. Eski yönetimden yönetiminize aldığınız insanlar gerçekten başarılı olsalardı eski yönetim dağılmaz devam ederdi. Takımı iki kere üst üste ligden düşürmezlerdi. Oluşturduğunuz bu toplama yönetimle başarı, kümede kalma Kaf dağının arkasında… Yani bir masal… Yani Lafontien ’den Masallar.

1 18 Cevap Yaz
Mehmet 27 Ağustos 2021 17:04

Boşuna zaman kaybettiriyorsunuz para olmadan bu çark dönmez neden geldiniz yine aynı senaryo

2 15 Cevap Yaz
sezar 27 Ağustos 2021 15:37

pirana 2, sinemalarda

2 13 Cevap Yaz
pompeo 27 Ağustos 2021 15:16

bunlar her seyi cok iyi anliyolar .. bizi kendilerinden daha akilsiz olarak gördükleri icin böyle maval okumaya devam ediyorlar ... ne kadar capsiz olduklarinin bir göstergesi ... kim ne yapmis, kim ne yemis ... hepsini cok iyi biliyorlar ...

2 11 Cevap Yaz
Eses 26 27 Ağustos 2021 15:07

Eski tas eski hamam değişen hiçbir şey yok

1 11 Cevap Yaz
Pazarcı Refik 27 Ağustos 2021 14:53

Madem paran yok nediye başa gelirsin be adam geçen yıl olduğu gibi yine sonuncu bitirip 90 tane gol yicez biraksaydinda kayyum geleydi bı goreydik hesap gününü

1 26 Cevap Yaz
Ekici 27 Ağustos 2021 14:32

Beceriksizlik ve başarısızlıkta zirve yapmış tarihe geçmiş eski yönetimin 5 adamı bu yönetimde devam ediyorlar ne yaptıklarını hala bilmiyorlar ki gidenlerin neden gittiğini anlayamıyorlarmış.

1 20 Cevap Yaz
hilmi günay 27 Ağustos 2021 14:32

bu çocukların nefretini niçin anlamıyorsunuz.Daha önceki yönetimlerde sizde vardınız.

1 19 Cevap Yaz
DikDurus 27 Ağustos 2021 13:40

Onur mücadelesi demek küme düşmemek için caliscaz demek mesaj alındı.

1 14 Cevap Yaz
AtYalani

Kume dusmemek icin calisacagiz degil, rezil rusva olmadan dusmeye calisacagiz demek!!!

0 4
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat