alexa
Fast Express tepe banner kampanya

Mustafa Özer: Yapacak bir şey yok!

Videoyu Aç Mustafa Özer: Yapacak bir şey yok!
A
a

Eskişehirspor'un Adana Demirspor'a farklı yenildiği maçın ardından açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Mustafa Özer: Yapacak bir şey yok

Eskişehirspor haberi: TFF 1. Lig’de evinde ağırladığı Adana Demirspor’a farklı yenilen Eskişehirspor’da maç sonu açıklamalarda bulunan Teknik Direktör Mustafa Özer, bir dönem Eskişehirspor forması giyen Erkan Zengin’e hitaben, “10 yıl ekmeğini yemiş oyuncuların burada genç oyunculara hakaret etmesi futbol adına üzücü. Golden sonra maçı koparabilirdik ama üzgünüz yapacak bir şey yok” dedi.
TFF 1. Lig’in 28. haftasında Eskişehirspor, sahasında konuk ettiği Adana Demirspor’a 4-1 mağlup oldu. Üst üste 7 maçtır kazanamayan Eskişehirspor, kritik maçta ağır bir yenilgi aldı. Maçın ardından Eskişehirspor 17 puan ile son sırada kalırken Adana Demirspor ise puanını 45’e yükselterek 4. sıraya yükseldi.
Maçın ardından müsabakayı değerlendiren siyah-kırmızılıların Teknik Direktörü Mustafa Özer, eski Eskişehirsporlu Erkan Zengin’i eleştirdi. Kadro derinliği olmamasından yakınan Özer, “Aslında futbol konuşulmaması lazım ama çıktık ve oynadık. Hafta içinde sakat ve cezalı oyuncularımızın çok oluşu, kadromuzun derin olmaması, oyuncularımızın genç olması, gereksiz yere gerilmelerin oluşu maçı etkiledi. 10 yıl ekmeğini yemiş oyuncuların burada genç oyunculara hakaret etmesi futbol adına üzücü. Maça gelirsek 3. dakikada topumuz direkten döndü. Hiç pozisyon yokken gol yedik. İkinci yarı 4-4-2’ye döndük ve golü bulduk. Golden sonra maçı koparabilirdik ama üzgünüz yapacak bir şey yok” diye konuştu.

 
1000
icon
bilek26 21 Mart 2020 21:30

istifa et

0 0 Cevap Yaz
Alperan 19 Mart 2020 12:45

Sanırım - 6 yada - 12 puan silme cezası ve küme düşürme cezası geldi ve yönetim kurulu matematik sel olarak düştükten sonra açıklayacak

0 0 Cevap Yaz
EsEs 18 Mart 2020 14:55

Hocam emeklerini takdir ediyoruz.Ama EsEs in bir maçta 4 gol yemesi bir yana rezil olmasını sindiremiyoruz.Hiç bir şey yapamıyorsan yenilme..orta saha ve defansını gol yememek adına oynat.Kedi- fare oyunu zorumuza gidiyor.Elinizden bir şey gelmiyorsa maça hiç çıkmayın.

0 4 Cevap Yaz
Dik Duruş 18 Mart 2020 01:19

Yapacak bişey yokmu ? Sen gelirken bu takımı lig de tutucam takım çok iyi güveniyorum dusmiycez diye gelmedinmi sen oyunu okuyamiyosun başta tamam elinde oyuncu yok diyelim vs vs en başta Mustafa'nın başkan olması hata 2 seni getirmek hata yani denecek bir lafım yok sözün bitti yerdeyim suç kimde artık bende bilmiyorum.

0 12 Cevap Yaz
Ulvi 17 Mart 2020 22:04

Demirspor maçında gördük...Kedi fare oyunu gibi. EsEs gibi bir takıma yakışır mı.Yenemiyorsan yenilme..O kadar rahat oynadılar ki..istelerler daha fazla gol atabilirlerdi.

0 11 Cevap Yaz
2626Es 17 Mart 2020 22:01

Maden yapılacak bir şey yok...EsEs'in gerçek sahibi kongre toplansın...bundan sonra ne yapılacak..nasıl bir hedef konacak karar versin.EsEs kulup olarak yaşayacak mı yoksa kapanacak mı.Ne karar alınacak ise hemen alınsın.Yönetim de çıksın bir açıklama yapsın.Taraftara söylenecek sözler vardır.

2 10 Cevap Yaz
Esesliiii 17 Mart 2020 21:07

Mustafa başkan PİRANALAR ne oldu PİRANALAR. Hala bekliyormusun istifa et. Yoksa bu gidisle elimizde bırak piranalari transfer tahtasınida acamayacaksin elinde lapitestlerde kalmayacak. Bırakın yönetimi istifa edin. Hiç olmazsa yerinize lobisi olan işi bilen bir başkan gelir. Esesimiz baskansiz kalmaz. Hani demistin ya genel kurulda. Kurtuluş bu yönetimde olacak diye. Doğru kurtulus siz oldunuz. Ödeme yapamayarak takımı dagittiniz. Buna kuculme dediniz. Dosyaları kapatamadiniz. Tecrubesiz bir hoca getirerek Takımı 2.ligeı dusurdunuz. EsEs markasini ayaklar altına serdiniz.... Gelen paralar ve yardımlar ne oldu bu arada merak ediyorum. Nasıl olsa çalışanlara ödeme yapmıyorsunuz. Belediyeden herseyi karşılıyor kameralar karşısında öyle söylediniz. Topcularin sadece pirimleri ödeniyor maaslarida ödenmiyor. 7 haftadirda prim yok takıma . Eski çalışanlarında alacakları zaten ödenmedi. Kalabaktan Etiden sponsorluktan Gelen yardımlar alınan reklam paraları ne oldu ? Açıklarsanız sevinirim.

0 12 Cevap Yaz
Hasan 17 Mart 2020 19:06

Hocam ümit yoksa herşey biter.EsEs her maça iddialı çıkardı..Takımdüşer ama sahada savaş ,mücadele bitmez bitmemeli.

0 8 Cevap Yaz
Mehmet İlhan 17 Mart 2020 17:45

Acemice çok kötü bizi kimse kurtaramaz kurtarmaya gelmedinizde niye geldiniz madem paranız yoktu niye gelecek olanın önünü kestiniz yazık yazık çok yazık acemice tarihin en kötü suni yaşayacağız amatör lige hazır lanin

2 17 Cevap Yaz
esesli 17 Mart 2020 16:47

yapacak işin hemenbavulunu toplayıp yanına öteki mustafayıda alıp gitmek

0 20 Cevap Yaz
Onur 17 Mart 2020 15:12

Hocam emektarları eleştirmeden önce gençlere verdiğin bilgileri bir gözden geçir istersen..!! Hiç pizisyon yokken Hasan Ulaş ın Ekan a müdahalesini tekrar tekrar izlemeni tavsiye ederim sana...Daha fazla bekleme istersen.Konuştukça batıyor ve camiayı çileden çıkarıyorsun.

1 22 Cevap Yaz
Sözde Amigo 17 Mart 2020 14:56

Ne oldu takım iyi giderken erkeklik yapan sözde amigolar ne oldu işler iyi giderken bas bas bağırıp ortalığı karıştıran diriler . şuan ki yönetime söyleyecek söz mü kalmadı ? Nerede o cefakar tribün liderleri . Yönetim zaten 10 senedir her yönetimde olan beceriksiz yöneticilerden oluşuyor. Zaten becerebilselerdi o zaman bu takımı bu hale sokmazlardı . Esesin yakasından düşün artık en büyük iyilik bu takıma bu olacak. Her yönetimde aynı 3 5 adam var . Ne hocada ne cefakar topçularda suç . Suç yaygara koparan 3 5 amigo , ısıtıp ısıtıp takımı bu hale getiren yöneticileri seçen üyelerde ...

1 26 Cevap Yaz
Kemal

Onlar durumlar iyi giderken ne koparırım diyen kurnazlar . Hadi bakalım şimdi ne yapacaklar kamera önüne çıkacak yüzlerimi kaldı

1 18
kerem alp 17 Mart 2020 12:42

Yapacağın birşey yok ise çek git ne bekliyorsun? Diğer Mustafa'yı da al..

0 24 Cevap Yaz
Kızılcıklı Tayfa 17 Mart 2020 11:57

Seninle olmicakti zaten...Daha geldiğin ilk gün söyledim sadece bal liginde takım calistirmis tecrübesiz bı adamı ne diye buraya getirirsin arkadaş...

0 24 Cevap Yaz
2. Ligg 17 Mart 2020 11:55

Yapacak tek şey var hoca; Sen ve seninle birlikte parasi olmayıp sadece hayallerimi gerçekleştireceğim diyerek parasız pulsuz yönetime başkan olan ve elindeki topculari tutamayip gönderen ve takımın düşmesine sebep olan Bay Mustafa; birlikte pilinizi pirtinizi toplayıp yonetiminizide alın GİDİN. Yeter EsEsime yaptığınız kötulük.

1 28 Cevap Yaz
Bayram 17 Mart 2020 11:43

Hocam önemli değil bu çocukları elimizde tutabilirsen ne ala tutamazsak amatöre kadar ilerleriz biz aslında 2 . Yarı süper ligdeki 2. Yarı genel kurulunda kaybettik eğer değerli delegeler o kurulda hoşcanı artık yapamıyorsun git deselerdi liften düşmezdik işin özeti bu ellerine yüreğine sağlık hocam o güzel yürekli gençler Ümit tükenince sadece gönülde kalır o kuruntular taraftarın başındaki adamada bir çift sözüm var hoşçana verdiğiniz tavizleri neden diğer başkanlarada vermediniz kulüp bu zor durumdan çıkar ama 10 yıl alır Eskişehirspor ligten düşmedi içimizdeki vizyondurlar tarafından düşürüldü buböyle biline

13 11 Cevap Yaz
Hasip

Cok doğru yere parmak basmıssınız.. Bu gun dünden bellı idi..

6 4
Eses 17 Mart 2020 11:37

Yapacak cok sey vardi aslinda ama bir teknik adam bu lafi ediyorsa bence kalan maclara cikmayalim. Baskana gelince iyi niyetin var biliyorum ama be kardesim en azindan 4 oyuncu tutsaydin bu takim dusmezdi. Suan icin dustuk sayilir ama bu teknik adamla 2 ligte de gelen gecen vurur gider. Bu adamin teknik kabiliyeti zayif. Yollari ayiralim Eskisehirli teknik adamla gelecek sezonun planlamasini yapalim.

2 21 Cevap Yaz
Taraftar 17 Mart 2020 11:27

Hocam 7 maç galibiyet alamıyorsan istifa en güzel karardır. Takım ın ne oynsdığı belli değil. Dün akşam Volkan, Akyüz, Erkan golcü ayaklara ne tedbir aldınız. Bu üç futbolcuya tedbir alınmaz mı , elinini kolunu sallayarak top oynadılar. Hele son 15 dakika Es Es tarihinin en rezil anıydı. Mustafa başkan geldin de ne değiştirdin. Paran yok pulun yok ve futbolcuları takımda tutamadınız vede küme düştük. Bu zihniyetle seneye 3.lige düşeriz. Şanlı Es Es in süper ligden buralara gelmesine sebep olanlar vicdanen rahatlar mıdır

0 26 Cevap Yaz
pompeo 17 Mart 2020 11:10

muro dan hala ses seda yokk ...

0 20 Cevap Yaz
erhan 17 Mart 2020 10:31

Takım olarak bakıldığında ligin en zayıf takımıyız kabul etmek lazım. Eldeki futbolcularımıza bakıldığında aslında bugün bile bu ligde oynayabilecek birkaç oyuncu ve geleceği olan birkaç oyuncu var. Sıkıntı bütün takım değiliz, tecrübeli, soğukkanlı, ayağa top yapan birkaç usta olsa bu ligde kalırdık. Kıvanç topu ayağına aldığında oyun rahatlıyor, fakat pas verecek kimse bulamıyor, boş alan yaratan boşa kaçan kimse yok, devre arasında çok değil 4 adam tutabilseydik ligde kalırdık. Bunu yapamayacak bir yönetimin gelmemesi lazımdı. Yapılacak olan bundan sonrası için kulüp üyeliği ve yönetim için gelecek planlaması yapılması, parası olan veya bulabilecek, spor kamuoyunda lobisi olan, futbolu bilen, taraftarı umutlandıracak ve silkinmesini sağlayacak bir yönetim arayışı, yada! inşallah olmaz kulüp kapanacak ve alttan bir takım çıkarmaya çalışacağız. Bence birincisi daha onurlu ve Eskişehir'e yakışan budur

0 23 Cevap Yaz
Esesliii 17 Mart 2020 10:28

Hoca hala bahaneler uretiyorsun yok Erkan Zengin yok genç oyuncular. 2 maç alırken sizinde gençlerinde yönetiminde ayağı yere basmiyordu. Akgoren in Piranalayriydi bunlar. Şimdi ne oldu tecrübesiz kadronuz yetersizmi oldu şimdi. Hoca bu isi yapamadiniz. Yapamadiginizi asla kabul etmiyorsunuz. Bahane uyduruyorsunuz. Beraberce takimi dusirdunuz. Akgoren balataci dükkanına sizde evinizde dönünüz. Bırakın yeter artik. İki mustafada istifa ...

0 27 Cevap Yaz
Hocaaa 17 Mart 2020 10:18

Len bi git hocaya git amatör takım çalıştır Başkanını da al git

0 25 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat