alexa
Eskişehirspor'a destek ol, SMS gönder

Eskişehir’in Omerta’sı

Cihan Yıldırım yazdı

15 Ekim 2018 09:30
A
a
Omerta ‘suskunluk yasası’ olarak bilinir. Mafya tipi örgütlenmelerde görülen bir kural. Konuşmama kuralı deniyor. Başına ne iş gelirse gelsin, ne olursa olsun konuşma!
Eskişehir ile ne alakası var?
Son günlerde Eskişehirspor konusunda ‘omerta’ yaşandığını düşünüyorum. Eskişehir’in Omertası kesinlikle Eskişehirspor’dur.
Bir şey oldu ve Eskişehirspor gündemden düştü. Tam olarak ne zaman oldu bilmiyorum. O nedenle ‘şu olaydan’ sonra diyemiyorum. Bir tarih, bir olay veremiyorum!
Ama bir şey oldu ve Eskişehirspor yokmuş gibi, takımın sorunları yokmuş gibi, sorunların en azından bir kısmının acil çözülmesi gerekmiyormuş gibi davranılıyor.
Kimseden çıt çıkmıyor. Biri ‘bir iki üç tıp’ dedi ve konuşan yanacak gibi...
Başkan Halil Ünal, birkaç fedakâr yönetici ve taraftar... Başka kimse yok. Yardım eden, destek veren anlamında ‘kimse yok’ demiyorum. Onlar zaten yok.
Bağırıp çağıran kimse yok...
Ne oluyor arkadaşlar diyen kimse yok...
Koskoca takım yok olurken isyan eden yok...
Bırak birilerine ‘taş atmayı’ tweet atan yok tweet... Kulübün sorunlarını, dertlerini paylaşmayı bırak Facebook’ta paylaşım yapan yok. Diriliş hikâyesinde rol alacak kimseyi bırak instagram’a hikâye atan yok.
Üst düzey ses yok...
Orta düzey ses yok...
Alt düzey ses yok...
Ses yok, hiç yok, tamamen yok...
Bütün kent anlaşmış gibi susuyor. Müthiş bir omerta!
Belediye başkanı susuyor...
Vekiller susuyor...
Meclis üyeleri, oda başkanları, STK temsilcileri, rektörler, öğrenciler, doktorlar, avukatlar, öğretmenler, mühendisler susuyor.
İktidar susuyor, muhalefet susuyor...
Parası olan susuyor, parasız olan susuyor...
İşveren susuyor, işsizler susuyor...
Kent merkezindekiler susuyor, kenar semtlerde yaşayanlar susuyor...
Sempre’de yemek yiyenler susuyor, Taşbaşı’nda yarım ekmek yiyenler susuyor...
Müthiş bir suskunluk...
Tarihte görülmemiş ve görülmeyecek bir suskunluk.
‘Ne oluyor’ diyen yok.
‘Ne yapacağız’ diyen yok.
‘Beyler ayıp oluyor’ diyen yok.
‘Bi al atalım’ diyen yok.
Anca susuyoruz...
Bu kadar suskunluk kimseyi çatlatmıyor. Canını da sıkmıyor. Merak bile ettirmiyor. Kimse ‘Hayırdır bu ne sessizlik’ demiyor.
Aslında bu kadar ‘sessizlik’ varken Eskişehirspor’un çığlığı daha iyi duyulması lazım. Ama olmuyor, yok duyulmuyor... Sadece ESES’in sesi duyulmuyor.
Bağıra bağıra ‘yok olsak’ neyse...
Susa susa bitiriyoruz!
Biri bu ‘sinir bozucu’ sessizliği bozsun. Bu lanet sessizliğe son versin. Ne olacaksa ‘görkemli bir gürültüyle’ olsun.
Eskişehir'in an itibariyle en önemli sorunu Eskişehirspor'dur. Eskişehirspor, Eskişehir'in sadece en değerli markası değildir. ESES bu kentin dengesidir. Yok olursa çok ararız, ararsınız!
 
1000
icon
Can 16 Ekim 2018 09:54

siyası yardım beklemek nafile,siyaset para gelmeyen yere yatırım yapmaz belediyo de yapamaz Bakın Samsun süper ligden nereye geldi 16 yıldır akp yönetiyor samsunu üstelik 2 spor bakanı vard Gaziantepspor da öyle, iktidara güvenip borclananlar kokordato ilan ediyor Bu işler yardımla olmaz

0 0 Cevap Yaz
Emre şan 15 Ekim 2018 09:38

Cihan abi olması gereken buydu 3 senemiz boşuna gitti bu borçların ödenemeyeceği küme düştüğümüz sene belliydi Halil Ünal geldi gaza getirdi şehri para yokken gene bir sürü borçlandı zaman aşımı süresi için kulübü oyaladı halada oyalıyor millet evine ekmek götüremez duruma geldi kim Eskişehirsporu dert edecek biz bu takımı amatör dede destekleriz düşelim sorun yok. Yeter ki şu kan emiciler bıraksın gitsin

0 5 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat