alexa
Fast Express tepe banner kampanya 2

Eskişehirspor yöneticilerinden bir ilk!

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehirspor yöneticilerinden bir ilk!
A
a

Eskişehirspor’da yöneticiler ilke imza atarak, kombine kart satın alıyor

Ercan Kardeşler Kuyumculuk
Eskişehirspor’da yöneticiler ilke imza atarak, kombine kart satın alıyor. Kulüp Başkanı Mehmet Şimşek, “Kombinemizi aldık. Biz olacağız” başlığı ile yaptığı paylaşımda, 550 TL’ye aldığı sezonluk kombine kartın görselini de paylaşarak, yönetim kurulundaki arkadaşlarının da kombine kart alacağını belirterek, taraftarları kulübe ve takıma destek olmaları için sezonluk kombine kart almaya davet etti. Başkan Şimşek’in kombine kart çağrısına Başkan Vekili Erkan Koca ve diğer yöneticiler de uyarak sezonluk kombine kartlarını aldılar.

 
Ariman web reklam 2
1000
icon
Kaan 1 Eylül 2021 17:34

EsEs düşmanları bile bu kadar köstek olmaz.Bir de olumlu bir şeyler yazın ya.

5 2 Cevap Yaz
Utku 1 Eylül 2021 17:29

Hep eleştri..iyi de çare nedir bir de bunu söyleyin.

3 1 Cevap Yaz
pompeo 1 Eylül 2021 12:01

vaay bee .. ucup kacariz artik .. bundan böyle ..

3 4 Cevap Yaz
yersen 31 Ağustos 2021 23:10

yaw 250 milyon borç.nasıl olcak bi anlatsan.....

3 7 Cevap Yaz
LOVE ES ES

Tabii ki halktan, esnaftan, zenginden, simitçiden para toplanacak. Sonra ne mi olacak yardım edenlere topluca küfür edilecek.

1 4
Burak 31 Ağustos 2021 21:36

Kardeşim bu nasıl başlık yav. Her yönetim para vermiş tir. 500 lira verdi diye ne başlık atmışınız. Bende 500 vereyim beni de övün

2 20 Cevap Yaz
Murat 31 Ağustos 2021 20:43

6-7 milyon Trabzonun borcu. Diğerleri. Kombinenin çoğu geliri bankalara gidiyor. 50 milyon bulup transferi açtın diyelim. Kim gelir daha elindeki oyuncuların parası ödemediğin için kaçtılar

1 15 Cevap Yaz
Göktan 31 Ağustos 2021 20:38

20 yöneci 10 bin tl yapar. Oda çocukların bir maça yol konaklama masrafı anca eder

1 14 Cevap Yaz
Ekici 31 Ağustos 2021 18:35

40 yaş üstüne batı üstü doğu fiyatına açın zaten oranın vip le alakası yok.

0 2 Cevap Yaz
Serdar 31 Ağustos 2021 16:08

Localar ve batının tamamıyla birlikte 15 bin kombine satılsa yaklaşık 6-7 milyon tl. gelir olur. bununla fifa dosyaları ve trabzon dosyaları kapanabiliyorsa devre arası transfer açılır. bu da kurtuluş için büyük bir adım demektir. yönetime ya da kişilere sallama zamanı değil. şimdi koşulsuz destek zamanı. Şimdi değilse ne zaman?

16 10 Cevap Yaz
Kamil

Eskişehirspor son 15 senedir 15 bin seyirciyle oynamamış hayal satmayın

0 12
Simitçi

Paralar kasaya girmeden borçlara gidiyor zaten

0 4
Kıllanan adam 31 Ağustos 2021 15:50