alexa
Fast Express tepe banner kampanya

Eskişehirspor’da üzen tablo!

Videoyu Aç Eskişehirspor’da üzen tablo!
A
a

Eskişehirspor, 2020-2021 sezonunun ilk 10 haftasında yaptığı hiçbir maçı kazanamadı.

Ercan Kardeşler Kuyumculuk reklam

Eskişehirspor haberleri

Eskişehir temsilcisi, sezonun ilk haftasında başkentte konuk olduğu Ankaraspor'a 1-0 yenildi. Bir sonraki hafta sahasında Adanaspor ile 0-0 berabere kalan Eskişehirspor, ligin 3. haftasında ise İzmir'de Altay'a 6-0 mağlup oldu.

Sezonun 4. haftasında Ümraniyespor'u ağırlayan Eskişehirspor, rakibiyle 1-1 berabere kaldı. 5. haftada deplasmanda Royal Hastanesi Bandırmaspor ile karşılaşan Eskişehir temsilcisi, 1-1 biten maçta rakibiyle puanları paylaştı.

Siyah-kırmızılı takım, 6. hafta sahasında ağırladığı Yılport Samsunspor'a 1-0, bir sonraki hafta ise deplasmanda İstanbulspor'a 3-0 yenildi. 

Ligin 8. haftasında sahasında Akhisarspor'a 1-0 mağlup olan Eskişehirspor, sahasında ağırladığı Ankara Keçiörengücü ile 2-2 berabere kaldı.

Bugün deplasmanda Adana Demirspor'a 4-1 yenilen siyah-kırmızılı takım, bu sezon henüz ligdeki hiçbir maçta galibiyet sevinci yaşayamadı.

Arıman masaustu reklami
1000
icon
bilek26 24 Kasım 2020 13:20

Bir taraftanda ADS bizim ayarımızda değildi adamlar güya 10 kişi eksiklermiş yahu bizle baş edecek 2 takım çıkar o ads den futbolculara ve teknik heyete bu maç için çok yüklenmemek gerek hamed çıkıp rakipte yunus u sokana kadar iyiydik kimse inkar edemez ama su haksız 5 oyuncu değişikliği kadrosu zengin olanlara yarıyor bizim gibi takımlara dezavantaj oluyor tamamen saçmalık eski sisteme dönülmeli haksız rekabet oluyor.

0 1 Cevap Yaz
bilek26 24 Kasım 2020 13:15

HAMED İN NİYE ÇIKARILDIĞINI BENDE ANLAMADIM AYRICA SOL BEKTE BÜYÜK SIKINTI VAR ERDAL ÇOK AĞIR KALIYOR. OYUNU DA ORADAN KAYBETTİK ZATEN.

0 0 Cevap Yaz
Eses26 24 Kasım 2020 12:45

Yönetimin oyuncuları elinde tutamadığı söyleniyor. Peki oyuncuları elinde tutmak icin gereken para miktarından bahseden yok. Para almayan oyuncu gidiyor. Bakın bizim cocuğumuz dediğimiz Mehmet Fevzi bile bizi bırakıp gitti. Haklimıydı o kendi acısından haklı gencken futboldan para kazanamassan ne zaman para kazanacan futbolda vefa kadar para da gecerli. Reklamlardan gelen para nereye gidiyor deniyor reklamlardan gelen paralar şu anki futbolcuların yarısının dahi ücretini karşılamaz. belirli bir süre yabancı futbolcuların dosyaları kapanasaya kadar ama müzelerden ama park yerlerinde ama kalabak sudan vs sıcak para gerekli oralardan pay ayrılmalı. Evet belediyeler az veya cok yardım ediyor. Başkada yardım eden yok. Bu takımda bu şehrin. Halkın cok azının bildiği ve yaralandığı şehir tiyatro, orkestra, vs gibi yerler gereksiz değil fakat bu gibi yerlere harcanan para kadar şehrin hatta şehir dışındakilerin bile dertlendiği takımımıza daha fazla destek olunmalı.

1 0 Cevap Yaz
Eses26 24 Kasım 2020 10:31

Boş boş konuşmamak gerekir. Çare Özecoğlu deniyor. Eeee geldide yönetim devretmedimi gelmemesi için kulismi yaptı. Başkanlığı bıraktığından beri taraftarın büyük bir kısmı tarafından başkan olması isyeniyor. Niye parası var diye başkan olduğunda ne oldu. Sorunları görünce bıraktı. Bıraktığı zamanki sorunlar çözüldümü. Hayır neden kulüpte para yok. Şehir olarak takımımız icin ne yapıyoruz. Mesala şehrin kullandığı beleyediye hizmetlerine spor kuluplerinde kullanılması için para kesilmesi gibi bir istekte bulunulabilinir belli bir süre icin kulube para gerekli herkes bilyor veren yok. Yönetim bulamıyorsa bırakıp gitsin deniyor. Bırakıp gitdin değil ben para buldum aha para ben başkan olcam deyin yönetim cekilmezse taraftara ben para buldum yönetim cekilmiyor deyin. Yönetim yapamıyirsa kayyuma devretsin deniliyor. Sanki kayyum kulubün kurtulma recetesi varda yerine getirecek. Sanıyorlar herhal kayyum devraldığında talip olan yoksa direk kapatma işlemine gider çünkü kasada para yok.

5 1 Cevap Yaz
Ilhan 23 Kasım 2020 23:49

iyi oyanayan zenci oyuncu neden oyundan çıktı.anlamadım.baskı yapan tek oyuncu idi ondan sonra takım bozuldu.

0 8 Cevap Yaz
Dik Duruş 23 Kasım 2020 21:48

Yönetim istifa takima sevginden supem yok ama beceremiyorsun. Var diye hoca bizim alt yapıda cok.

1 3 Cevap Yaz
Es26 23 Kasım 2020 21:01

Çare ozecoglu ve fuat capa

6 1 Cevap Yaz