Hatipoğlu-WEB

Eskişehirspor'da şok istifa!..

Videoyu Aç Eskişehirspor'da şok istifa!..
A
a

Eskişehirspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, istifa edeceğini açıkladı. 

Spor Toto 1. Lig’in 29’uncu haftasında Eskişehirspor sahasında Balıkesir Baltok karşısında 3-1 mağlup oldu. Maçın ardından açıklamalarda bulunan Eskişehirspor Teknik Direktörü Yücel İdiz, “Başkan ile görüşeceğim, görüşme sonrasında istifamı vermeyi planlıyorum” dedi. 

Eskişehirspor'da şok istifa!..

“Başkan ile görüşeceğim istifamı vermeyi planlıyorum” 
Eskişehirspor'un müsabaka içinde çok fazla gol fırsatını teptiğini kaydeden Teknik Direktör İldiz, yaptığı açıklamada; "İkinci yarı tüm mücadelemizle beraberliği yakaladık. Sahada takımın enerjisinin düşmesi için ne gerekiyorsa o oldu. Geldiğimiz noktaya bakıldığında, seyircimiz de haklı olarak oyuncularımızı protesto ettiler. Bu oyuncu kadrosuyla ekibimle elimizden geleni yaptığımızı düşünüyorum. Kadromuz bu. Başkan ile görüşeceğim, istifamı vermeyi planlıyorum. Belki de daha hayırlı olacaktır” açıklamasında bulundu.
 

Eskişehirspor'da Yılmaz Vural iddiası!

Eskişehir'de moraller bozuk!


 
1000
icon
Raykentli 2 Nisan 2018 14:40

Kesinlikle katılıyorum istifa etmen gerekiyor ancak giderken brunoyu da yanında götür

0 2 Cevap Yaz
Ibrahim 2 Nisan 2018 14:17

Planlamaya gerek yok hemen bırak git yerine eskisehir çocuğu biri gelsin

0 3 Cevap Yaz
süleyman 2 Nisan 2018 14:05

mahvettin takımı be düştük zaten gemi batmış kaç git sende

0 4 Cevap Yaz
Ali 2 Nisan 2018 10:05

Serdar hocayı asla esesi eski hocaları bir şey yapamaz onlar boş konuşur Atatürk'ün dediği gibi zeki çalışkan ve ahlaki güzel olsun bunları. İçinde bulunduran hoca lazim

5 1 Cevap Yaz
taraftar 2 Nisan 2018 09:23

geç kaldın hemen et defol git allah yanına bırakmadı kaptan demişti göreceksiniz oda gidecek ne hoacaymış sınız be utanın

2 2 Cevap Yaz
Selçuk Kaya 2 Nisan 2018 09:15

Değneği köy daha iyisini yapar

2 2 Cevap Yaz
Taraftar 2 Nisan 2018 09:12

Sana daha önce de yazdım hoca sen es es mahvettin es es için herşeyi yapan oyuncularını harcarsan Allah yanınabırakmaz gitmekte çok geç kaldın takımı mahalle takımına düşürdün kırmızı çizgiye getirdin bi yerlerine kına yak

1 4 Cevap Yaz
ali hıdır 2 Nisan 2018 00:59

ben şahsen ES tv 90 +3 spor programı yorumcusu Teknik Direktör Serdal Eroy'un takımın başına geçmesini istiyorum..

4 8 Cevap Yaz
Taraftar

Esasında onlar değilmi takımı bu hale getiren? Düşman içimizde. Şarapçılardan bir bol olmaz.

4 1
donkişot 2 Nisan 2018 00:51

şimdi bazı donkişotlar çıkıp eses sokakta bile oynasa kaldırımdan destekleriz demelerini bekliyoruz..

0 7 Cevap Yaz
MEHMET SERT 1 Nisan 2018 23:39

Çok geç kaldın,Defol git.

2 1 Cevap Yaz
Hakan 1 Nisan 2018 22:50

Tebrik ederiz el ele Es-Es’imi 2lig B kategorisine düşürdünüz.Ellerinize,emeklerinize sağlık hocam.

1 6 Cevap Yaz
Veli 1 Nisan 2018 22:41

Hale bak..Ne hallerdeyiz.Süper ligde şampiyonluk hayal et.Denizli ile Rize ile 2. ligde oyna.Üstelik şu hale bak küme düşmemek için çırpınıyoruz.

1 4 Cevap Yaz
Ali 1 Nisan 2018 22:17

Erkan zenginin ekibi var istedigi futbolcu oynuyor dediler ve sadece 3 oyuncu erkan ve ugur kovuldu felix gitti. Simdi ayni iftirayi atanlar icin sira hocada idi; futbolcular ozellikle yabancilar yucel hocayi. istemiyor ve performansini gostermiyor onlara uyan yerli oyuncularimiz da var.Boylesine onemli bir macta semih bu kirmizi kart ne gecen seneki atmadigin penalti gibi...

2 4 Cevap Yaz