alexa
Fast Express tepe banner kampanya 2

Eskişehir için çok önemli haber: Dev tramvay ihalesi!

ABONE OL:google news abone ol butonu
Videoyu Aç Eskişehir için çok önemli haber: Dev tramvay ihalesi!
A
a

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, yeni tramvay alımı için ihaleye çıktı. İller Bankası'ndan sağlanacak kredi ile 15 adet yeni tramvay ve yedek parçalar alınacak.

Ercan Kardeşler Kuyumculuk
İller Bankası'nın sağladığı krediyle, Eskişehir Büyükşehir Belediyesi yeni tramvaylar almak için uluslararası ihaleye çıktı. İhale, Türkçe ve İngilizce olarak belediyenin resmi internet sayfasından duyuruldu.
Duyuruya göre, ihalede teklifler 1 Haziran 2022 günü saat 14:00'e kadar kabul edilecek. İhaleye katılacak firmalar geçici teminat olarak 1 milyon 200 bin avro geçici teminat verecekler. Muhtemel teklif verecek firma ve ortak girişim yetkililerine yönelik 22 Nisan 2022 tarihinde Eskişehir Büyükşehir Belediyesi'nde Eskişehir'deki tramvay hattı ile ilgili bir bilgilendirme toplantısı gerçekleştirilecek. Toplantıya sadece ihale dokümanlarını temin etmiş şirketlerin resmî temsilcileri katılabilecek.
İhale, uluslararası rekabete dayalı ihale usulü ile gerçekleştirilecek.
Ariman web reklam 2
ECC Tur
1000
icon
Zam düşsün 5 Nisan 2022 13:58

Siz ihaleden önce fiyat zamlarını durdurun da ondan sonra

6 6 Cevap Yaz
Hacı bey 5 Nisan 2022 12:28

Yetersiz olan yollarla trafik felç demekki bundan sonra daha da felç.

5 9 Cevap Yaz
Çelebi 26 5 Nisan 2022 11:37

Başka illerde şehire yeni ulaşım aracı alınacak haberlerine üzülenler ve morali bozulanlar var mıdır acaba? Yada bizim şehrin muhaliflerine mi özgü bu durum? Neredeyse kriz geçirecekler

3 9 Cevap Yaz
Adnan 5 Nisan 2022 10:30

Durmazlar Marka alınsın

1 5 Cevap Yaz
FAHRETTİN 5 Nisan 2022 10:16

Yine hazımsızlar toplaşmış yorumlara, ne oldu zorunuza giden ne ? Ne güzel yeni tramvay alınıyor işte daha ne ?

5 7 Cevap Yaz
Es esli 5 Nisan 2022 06:45

Önce borçlarını odese belediye sonra bu işlere kalkış sa

10 9 Cevap Yaz
Gaci özlü 5 Nisan 2022 05:59

Hani engeleniyoruz feryat figanları ne oldu ?

9 12 Cevap Yaz
Uzman 4 Nisan 2022 23:19

Neden uluslararası, Neden yerli değil......

7 16 Cevap Yaz
Andre 4 Nisan 2022 23:18

Olumsuz olan ne varsa Bizim belediyeler de

8 12 Cevap Yaz
Adil

Olumsuz olan nedir ? Tramvay alımı mı ?

5 4
Vatandaş 4 Nisan 2022 23:17

Boşa harcanan para

11 8 Cevap Yaz
Hayır

Ne boşa harcaması hizmet be hizmet !

5 4
Murat tarcan

Dolusunu sen söyle de, ona göre harcasınlar. Dikkatimi çekiyor ne zaman belediye ile ilgili bir haber yapılsa, şakkk hemen yorumlardasın. Sürekli bir şikayet halindesin sürekli olumsuz eleştiri halindesin. Bu belediye ne yapsa seni memnun edemiyor. Dile kolay tam 25 yıldır belediye sol partilerin yönetimindeyse, çoğunluk memnun demektir. Aynı şekilde istediğiniz ve ideolojinizi temsil eden parti kazanamıyor ve kazanma gibi bir gayretleride yok. Öyleyse kabahat seçilen partide mi ? Yoksa seçilemeyip halen seçimleri kazanma gayreti olmayanlarda mı ? Sözün özü; Seçilene az saygınız olsun, tahammülsüzlükle ve nefretle bir yere varamazsınız. Objektif olun biraz objektif...

4 2
Tüketici 4 Nisan 2022 18:28

Toplumun milletin parasını iyi muhafaza edin. Olmıycak fiyatlar zarar getirmesin kılı kırk yarın.

0 10 Cevap Yaz
Hong Kong 4 Nisan 2022 16:49

İnşallah bu sefer yerli marka olur

1 9 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat

Göksel Tantuni Eskişehir