alexa
Eskişehirspor'a destek ol, SMS gönder

"AK Parti'nin Eskişehir adayı Halil Ünal"

Videoyu Aç "AK Parti'nin Eskişehir adayı Halil Ünal"
A
a

Eskişehir'i sarsacak son dakika gelişmesi: Yerel seçimler öncesinde partilerin başkan adayları merak edilirken, Eskişehir AK Parti cephesinden gelen bilgiler Halil Ünal'ı işaret ediyor

Son dakika haberi Eskişehir'i yakından ilgilendiriyor... Yerel seçimler yaklaşırken, tüm partilerin açıklayacağı aday isimleri büyük bir merakla bekleniyor.
Özellikle Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkan adaylığı için açıklanacak isimler toplumun geniş bir kesiminde merak uyandırmış durumda.
AK Parti cephesinde, Eskişehir için anılan isimler Murat Sanlar, Halil Ünal, Suat Er, Orhan Soydaş, Dündar Ünlü, Burhan Sakallı ve Metin Güler şeklinde ifade ediliyor.
Bu isimler içerisinde en çok öne çıkan, adaylığa en yakın olduğu düşünülen isim ise özellikle son dönemde sürekli gündemde olan Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal.

Numan Kurtulmuş'un ziyareti dikkatleri üzerine çekti
AK Parti Genel Başkan Vekili Prof. Dr. Numan Kurtulmuş'un dün gerçekleştirdiği Eskişehir ziyaretinde, sivil toplum kuruluşlarıyla yaptığı toplantıda Halil Ünal'ın etkili konuşması sonrasında AK Parti'nin adayı Ünal mı sorusu gündeme geldi.

Kamuoyu araştırmasında öne çıkan isim de Halil Ünal
Ayrıca, AK Parti'nin aday isimlerini belirleme sürecinde Eskişehir genelinde yaptığu kamuoyu araştırmasında öne çıkan ismin de Halil Ünal olduğu konuşuluyor.

 
Kaynak : Anadolu Gazetesi
1000
icon
Recep Tayyip 1 Kasım 2018 00:19

elmalarla armutları birbirine karıştırmayın.. Eskişehir CHP li çağdaş ve modern belediye başkanları ile bütün memleketin özendiği ve kıskandığı öğrencilerin burada okuyabilmek için yarıştığı bir kent oldu.

1 0 Cevap Yaz
Mehmet 29 Ekim 2018 16:44

Yakışır...

1 1 Cevap Yaz
ali 27 Ekim 2018 20:31

ben akpye oy vereceğim ama bu isimlere değil bizim istediğimiz daha çok haltan biri ve yerli eskişehirli olmalı

1 0 Cevap Yaz
Özge Çetin 22 Ekim 2018 14:10

Bana göre puanlar: Murat Sanlar: 4 Halil Ünal 9 Suat Er :8 Orhan Soydaş: 5 Dündar Ünlü:5 Burhan Sakallı:7 Metin Güler: 8

0 0 Cevap Yaz
Tahsin 16 Ekim 2018 13:03

Belediye çok ayrı bir konu ilimizde il başkanlığını yapmış, belediye başkanlığı yapmış çok deneyimli kardeşlerimiz var herkes iyi düşünsün lütfen Eskişehirin 3 belediyesi varki çok önemli alınmazsa olmaz , lütfen Eskişehirin kaybetmesine izin verilmemelidir

7 4 Cevap Yaz
Kara 16 Ekim 2018 12:55

Büyükşehir Halil Ünal Odunpazarı Suat er Tepebaşı Ahmet ataç

13 3 Cevap Yaz
Es Es 26 16 Ekim 2018 12:25

26.000 Kombine bilet satamayan HÜ, seçimde 26 oyu zor alır. Başkan yine BÜYÜKERŞEN.

2 24 Cevap Yaz
işçisinsenişçikal 16 Ekim 2018 12:05

kesinlikle destekliyorum bu kampanyayı esesimize verdiği destek ile takımı getirdiği yer ortada bugün halil başkan olmasaydı amatör liglerde sürünüyoduk bu adamdan başka sahip çıkan oldumu?inşallah allahın izniyle ak partiden başkan seçilir ve ilimizi muhasır medeniyetler seviyesine çıkarır.(Not: kazanırsa ilk icraatım kendisinden iş istemek olacak)

20 4 Cevap Yaz
Harun 16 Ekim 2018 09:58

Yakışır başkanıma. Kim tutar seni!

18 2 Cevap Yaz
hasn tan 16 Ekim 2018 09:09

yardımcısı da mesut hoşcan olur elele ....

3 17 Cevap Yaz
haydar mahmut 16 Ekim 2018 09:04

gönülden destekliyorum başkana yakışır,

15 2 Cevap Yaz
TVF 16 Ekim 2018 07:57

Seçilirse EsEs kurtulur.

10 7 Cevap Yaz
Fatih 16 Ekim 2018 02:23

Herkes kendi isini yapsin. Bu eskisehirde beledoye baska lihi gorevini en iyi ustelenecek ve yapacak olan isim OSMAN YÜKSELDİR

13 1 Cevap Yaz
UMUT 16 Ekim 2018 00:48

Eskişehir buna hazır değil

5 5 Cevap Yaz
Xxxxxxxxx 15 Ekim 2018 23:39

Yaziklar olsun, zerre kadar Desteklemiyorum. Bugune kadar Taraftar olarak hep desteklemeye calistik ama bundan sonra hicbir sekilde desteklemiyorum ve kombinemide iptal ediyorum Yaziklar olsun Gozumde sukadar Degerin kalmadi Halil Unal.

5 18 Cevap Yaz
Akkkk 15 Ekim 2018 23:19

Bu zamana kadar AKP'ye oy verdim. Eğer aday olursa Hayatta bir daha oy vermem. Kendimize zarar verebileceğimiz en güzel aday olur.

3 16 Cevap Yaz
Eses 15 Ekim 2018 23:06

Mevcutlara bakınca Esesin adayı Esesin içinden çıkar. Akp li değilim. Bu güne kadar Akp ye hiç oy vermedim. Halil Ünal aday olursa oyum Halile.

18 4 Cevap Yaz
Yeni Es Es li 15 Ekim 2018 22:42

Büyükerşen garantiledi yine Başkanlığı H.Ü sayesinde. Hayırlı olsun Eskişehirimize.

3 17 Cevap Yaz
Kaybeder 15 Ekim 2018 22:14

Ak parti kazanacağı seçimi de kaybeder bu kişi aday gösterilirse...

3 14 Cevap Yaz
Mehmet KILINÇ 15 Ekim 2018 20:46

🇹🇷 Sayın Editörüm benim bu konuda yorumum Y O K .🇹🇷

6 9 Cevap Yaz
Fahri koru 15 Ekim 2018 20:42

Destekliyorum Halil başkanı.esesli fedakar cefakar Çalışkan bence tutar

29 5 Cevap Yaz
Xxxxxxxxx

Sana gore oyle bize gore degil, ne geldiyse kulubun basina zaten sizin gibilerinden geldi.

0 15
Marmara kazim 15 Ekim 2018 19:53

Eses icin iyi eskisehir icin kotu bir haber

2 10 Cevap Yaz
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat